1

سرنوشت تلخ زن جوان به خاطر عذاب شوهر

  • کد خبر : 23656
  • ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴

زن و مردی جوان بعد از ۶ سال زندگی مشترک به دادگاه آمده و به دلیل ناسازگاری خواهان جدایی شدند

زن و مردی جوان بعد از ۶ سال زندگی مشترک به دادگاه آمده و به دلیل ناسازگاری خواهان جدایی شدند. در پایان جلسه و پس از صدور حکم طلاق، زن بر روی زمین نشست و زیر گریه زد.

زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند.

زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه من و شوهرم با یکدیگر سازگاری نداریم و خواهان جدایی هستیم، اظهار داشت:

من و شوهرم فرزندی نداشته و به دلیل اینکه در زندگی، با رفتار‌هایمان یکدیگر را عذاب می‌دهیم، می‌خواهیم ار یکدیگر فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه حدود ۶ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: مهندس کامپیوتر هستم ولی از زمان ازدواج خانه‌دار شدم؛ من و شوهرم از نظر اخلاقی با یکدیگر تفاهم نداریم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه کارمند هستم و دکترای “آی‌تی” از کشور بلژیک دارم، گفت: من و همسرم باید مدتی یکدیگر را نبینیم چون رفتار‌هایمان باعث آزار دو طرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کارمند هستم، اظهار داشت: مهریه همسرم ۵۱۲ سکه بهار آزادی است ولی به جای آن یک خانه ۷۸ متری به نامش می‌کنم.

مرد با اشاره به اینکه من و همسرم توسط دوستان دانشگاهی‌مان ۲ سال با هم آشنا بودیم و بعد ازدواج کردیم، عنوان کرد: می‌خواهیم ابتدا از یکدیگر جدا شویم تا بعداً خانواده‌ها از این موضوع باخبر شوند.

زن بار دیگر در برابر قاضی در حالی که بعضش نمایان بود، گفت: یک سکه را به ازای طلاق توافقی می‌بخشم و خواهان جدایی هر چه سریعتر هستم.

قاضی این پرونده بعد از صحبت‌های طرفین بیان کرد: باید به محضر بروید و در آنجا مرد خانه را به نام زن کند تا بتوانید از یکدیگر جدا شوید.

وی ادامه داد: مرد محکوم به پرداخت ۵۱۱ سکه بهار آزادی است که به ازای آن، با توجه به توافق طرفین خانه‌ای ۷۸ متری به نام زن می‌کند و یک سکه هم توسط زن بخشیده شده است.

رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک بیان کرد: با توجه به آماده شدن صورتجلسه و صحبت‌های زن و مرد در این خصوص حکم طلاق توافقی صادر می‌شود و آنان طی ۳ ماه فرصت برای انصراف دارند.

بعد از صحبت‌های قاضی عموزادی، زن بر روی زمین نشست و در حالی که با دو دستش صورتش را پوشاند، صدای هق هق گریه‌اش به گوش می‌رسید و خواهان بازگشت مجدد به زندگی مجدد بود؛ مرد او را دلداری ‌داد و ‌گفت این به نفع هر دوی ماست؛ زن به مرد التماس می‌کرد تا از طلاقی که حکم آن صادر شد، منصرف شود.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23656

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر