1

قداست ولایت به اتصالش به حضرت ولیعصر و تقوای آن است

  • کد خبر : 23769
  • ۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵

قداست ولایت به اتصالش به حضرت ولیعصر و تقوای آن است و به همین وسیله است که می تواند جامعه را از طوفان ها و امواج سهمگین سالم به ساحل برساند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ۹ دی حرکتی خودجوش و غیر دولتی بود، گفت این حماسه بدون هیچ تحرکی از سوی حکومت انجام شد و به واقع مردم دولت را در ۹ دی رهبری کرده و به میدان آوردند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم دعای ندبه که صبح امروز در مهدیه تهران برگزار شد، طی سخنانی در خصوص حماسه ۹ دی، اظهار داشت: ولایت در کشور ما سرچشمه خوبی هاست که اگر رشته های جامعه بشری به آن متصل شود جهان را طراوت می گیرد و دلها همه شاداب می شود.

وی دعای ندبه را عطش عطش گفتن انسانها برای باران رحمت امام دانست و گفت: دشمن هر گاه قداست رهبری را درک بکند می تواند به این بعد از واقعیات دست یابد که ولایت چشمه خشک ناشدنی است.

صدیقی ادامه داد: آنکه ما را در طول انقلاب اسلامی همواره پیروز نگاه داشته است در جنگ تحمیلی، در غائله منافقین و بنی صدر و البته فتنه سال ۸۸ ولایت بود.

وی با بیان اینکه ولایت جان امت است، گفت: قداست ولایت به اتصالش به حضرت ولیعصر و تقوای آن است و به همین وسیله است که می تواند جامعه را از طوفان ها و امواج سهمگین سالم به ساحل برساند.

وی با اعلام اینکه آن قداستی را که ولایت فقیه دارد رئیس جمهور و سلطان ندارد، افزود: بسیاری از طاغوتیان مثل ابوسفیان تلاش داشتند که ولایت فقیه را به سلطنت تشبیه کنند ولی این دو با هم تفاوت های بسیاری دارند.

صدیقی گفت: آرامش ما به پاکی و قداست رهبری است و به همین دلیل است که ما مسلمانان در امنیت زندگی خود را سپری می کنیم.

وی همچنین به تلاش های بیست ساله اخیر دشمنان برای بیگانه کردن مردم از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: دشمن با کار فرهنگی تلاش کرد که اعتقاد مردم را به این پایگاه سست کند ولی مردم متدین نشان دادند که چنین رویایی برای آنها تعبیر شدنی نیست.

وی دومین رمز عزت کشور ایران را وحدت اقشار مختلف دانست و گفت: وحدت یکی از موهبت های خاصه خداوند به ما است که می بینید در نماز جمعه ها و دعاها و عزاداری های حسین (ع) مظهر وحدت تولید می شود.

صدیقی افزود: دشمنان همانگونه که ولایت را نشانه گرفته بودند وحدت در کشور را نیز نشانه گرفتند.

وی در ادامه استقلال کشور را نعمتی دیگر عنوان کرد که در فتنه سال ۸۸ مورد هدف قرار گرفته بود و گفت: پایگاه سوم که شرف و عزت ما در پرتو ولایت و وحدت به شمار می رود استقلال است.

وی استکبار ستیزی را مشخصه دیگر برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای ما فلسطین همواره مهم بوده است ولی در این فتنه سعی شد به این نقطه نیز لطمه بزنند.

صدیقی ادامه داد: دشمنان سعی می کردند که چنین جلوه دهند که ولایت و قانون اساسی را قبول دارند ولی با نافرمانی از ولایت فقیه حمایت خود را نشان دادند.

وی به انتخابات های مکرر در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گاه در کشور ما مردم پس از انتخابات رو در روی هم نایستاده بودند ولی فتنه گران کاری کردند که میان مردم اختلاف ایجاد شود و به همین دلیل به اعتقاد من آنها خائن به کشور، اعتقادات مردم هستند.

صدیقی توفیق خروج از فتنه را عنایت خداوندی در ۹ دی دانست و گفت: در ۹ دی توجهات خداوند از آستین ملت بیرون آمد.

وی ادامه داد: ۹ دی حرکتی خودجوش و غیر دولتی بود که بدون هیچ تحرکی از سوی حکومت انجام شد و به واقع مردم دولت را در ۹ دی رهبری کرده و به میدان آوردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر