2

برادر سید محمد خاتمی سفرهای مساله دار وی را تائید کرد

  • کد خبر : 23873
  • ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

محمد رضا همچنین توضیح نداده که آیا دیدار با جرج سوروس نیز با هماهنگی بوده است یا خیر؟

پس از انتشار گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص ابعاد فتنه ۸۸،برادر سید محمد خاتمی تصمیم گرفت تا به نیابت از وی به هجمه علیه این گزارش بپردازد.
به گزارش«جوان آنلاین»،محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت در یادداشتی که سایت ضد انقلابی جرس منتشر ساخت ضمن حمله به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ از موضعی طلبکارانه نشان داد که براندازان و کودتاگران انتخابات ۸۸ چگونه از رافت نظام اسلامی سوء استفاده می کنند.
وی باتلاش برای بی اثرکردن گزارشی از فتنه انگیزی های دوستانش مفاد این گزارش را ادعاهای بی اساس خواند و هیچ توضیحی نداد که شورش علیه خواست و اراده ملت،پاره کردن تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی،طغیان علیه رکن رکین جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه،خلق هتک حرمت به عاشورای حسینی،حمایت بی دریغ غرب از دوستان وی و…آیا پنچه کشیدن به صورت خورشید حقایق نیست؟.
وی همچنین در بخش دیگری از یادداشت خود به دفاع از برادر خود که نقش عمده ای را در ایجاد فتنه ۸۸ داشت پرداخته و ضمن تائید سفرهای خارجی برادر خود برای انحراف اذهان مدعی شده است که این سفرها با هماهنگی بوده است.
محمد رضا همچنین توضیح نداده که آیا دیدار با جرج سوروس نیز با هماهنگی بوده است یا خیر؟
وی در ادامه همچنین توضیح نداد که افتتاح دفتر گفتگوی تمدن ها در ژنو و ارتباط با داووس و شخصی بنام شواد ،‌رئیس برگزاری داووس به چه دلایلی بوده است؟
دبیرکل حزب منحله مشارکت در ادامه با انتقاد از اعضای فراکسیون اقلیت و ضمن گلایه از حضور آنان در انتخابات آتی مجلس خطاب به آْنان گفته است که اگر واقعا اصلاح طلب هستید علیه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ نطق نمایند.!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر