3

اتهام سنگین تبانی و خیانت به بازیکنان سپیدرود

  • کد خبر : 239684
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

در چند روز گذشته یک اتهام بزرگ علیه بازیکنان سپیدرود مطرح شده است. اتهامی که اثبات آن نه تنها ساده و آسان نیست، بلکه برای اتهام زنندگان این تبعات را در پی دارد که به زودی کمیته اخلاق آنها را احضار کند.

در چند روز گذشته یک اتهام بزرگ علیه بازیکنان سپیدرود مطرح شده است. اتهامی که اثبات آن نه تنها ساده و آسان نیست، بلکه برای اتهام زنندگان این تبعات را در پی دارد که به زودی کمیته اخلاق آنها را احضار کند.

به گزارش خبرورزشی،در رشت بعضی‌ها شایعه کرده‌اند که چند بازیکن سپیدرود به سرمربی سابق این تیم خیانت کرده‌اند. آنها حتی با انتشار چند ویدئو متهم به تبانی نیز شده‌اند. در این زمینه اما جریان اصلی اتهامات متوجه هادی موسوی مدافع سپیدرود شده است.

او در گفت‌وگویی تمام این مسائل پیش پا افتاده و خنده‌دار را رد کرد‌؛ «مشکل از آنجایی شروع شد که در ابتدای فصل با من به عنوان دفاع ذخیره قرارداد بسته شد. با همه نفرات مورد نظر در ابتدای کار قرارداد خوب بسته شد و اصلاً به ما که تیم را به لیگ برتر آورده بودیم توجهی نکردند. در هر حال ما ۱۵ بازی کردیم که ۹ دیدار را باختیم. معلوم است که از تیم بازنده بازیکنی در تیم منتخب قرار نمی‌گیرد ولی از ۷ بازی دیگر در ۵ بازی جزو بهترین بازیکنان لیگ بودم. با این آمار آیا به قول معروف «توی کار کسی گذاشتم» و کم‌کاری کردم؟ اصلاً این‌جور وصله‌ها به من نمی‌چسبد و شدیداً تکذیب می‌کنم. محکم پای حرفم ایستادم‌؛ اگر کسی خیانت کرده همین آقایان بودند.»

حسین کعبی بازیکن دیگری بود که به وقایع و حواشی اخیر واکنش نشان داد. او با صراحت گفت: «شما من را می‌شناسید اگر چیزی ببینم و بخواهم درباره‌اش حرف بزنم، می‌زنم و واقعیت را می‌گویم. از کسی هم نمی‌ترسم. من برای کار مدرسه فرزندم به تهران آمده بودم و در تهران بودم که شنیدم نظرمحمدی برکنار شده است اما از پشت پرده‌ها خبر ندارم. این را هم بگویم، نمی‌گذارم کسی به این مسائل ورود کند و از همین جا اعلام می‌کنم هر کسی بخواهد نظم سپیدرود را به هم بریزد، خودم جلوی او می‌ایستم.»

ماجراهای سپیدرود اما هنوز ادامه دارد. در این باره از باشگاه خبر می‌رسد مدارک بسیار مهمی از تخلفات به زودی در اختیار کمیته اخلاق و مراجع قانونی برای بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا صحت و سقم وقایع اخیر مورد کنکاش قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239684

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر