1

خدمات پس از فروش نقشی حیاتی در رضایت مندی مشتریان دارد

  • کد خبر : 240717
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

مدیرعامل سایپادیزل و اعضای هیات مدیره این شرکت ضمن بازدید از شرکت خدمات فنی رنا گفت: جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، خدمات پس از فروش نقش حیاتی خواهد داشت .

به گزارش سایپا نیوز؛ محمد هادی نوری در این بازدید از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مشتریان محصولات سایپادیزل قرار گرفت و ضمن گفت و گو با مشتریان، نظرات آنان را در زمینه کیفیت ارائه خدمات جویا شد.

نوری در این بازدید از برنامه های مهم سایپادیزل در سال آتی خبر داد و خاطر نشان کرد: جهت بالا بردن رضایتمندی مشتریان و همچنین افزایش سهم بازار، خدمات پس از فروش نقش حیاتی خواهد داشت و بدون شک تلاش همکاران شرکت خدمات فنی رنا، زمینه افزایش رضایت مشتریان را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: برای بازگشت شرکت خدمات فنی رنا به جایگاه اصلی خود در عرصه خدمات پس از فروش، نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم. به همین منظور شرکت سایپا دیزل اقدامات لازم را برای  تقویت شرکت خدمات فنی رنا، توسعه کسب و کار نمایندگی ها و تامین به موقع قطعات جهت ارائه خدمات به مشتریان محصولات سایپادیزل به عمل خواهد آورد.
مدیرعامل سایپا دیزل ادامه داد: شرکت رنا با داشتن نیروی انسانی مجرب و متخصص و همچنین با دارا بودن تجهیزات مدرن و مورد تایید شرکت های مادر، پتانسیل افزایش سهم بازار را دارد و با ارائه و اجرای برنامه های تدوین شده در سال آینده  شاهد عملکرد مطلوبی از شرکت خدمات فنی رنا خواهیم بود.
گفتنی است، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی امر خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل با دارا بودن ۴۰ نمایندگی خدماتی و ۲۳ عاملیت فروش قطعه به عنوان بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در سطح کشور در حال فعالیت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر