2

آخرین وضعیت پرونده جنجالی پرسپولیس در فیفا؛ بازیکن برزیلی به دنبال پول اضافه

  • کد خبر : 241040
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

وکیل بازیکن سابق پرسپولیس می گوید این بازیکن با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کرده است.

وکیل بازیکن سابق پرسپولیس می گوید این بازیکن با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کرده است.
فرناندو گابریل آخرین وضعیت پرونده جنجالی پرسپولیس در فیفا؛ بازیکن برزیلی به دنبال پول اضافه

افق نیوز/ مهدی فرهانی ، مدیر برنامه های سابق گابریل در خصوص رای فیفا در پرونده شکایت این بازیکن  از پرسپولیس ، گفت : فیفا در روز های اخیر به دلیل تعطیلات سال نو میلادی تعطیل بود . بنده تمامی مدارک خود را به فیفا ارسال کرده ام و به احتمال بسیار زیاد ، این پرونده به دادگاه cas خواهد رفت .

او در مورد کلیت این پرونده گفت : این پرونده به هیچ وجه به باشگاه مربوط نمیشود و یک مسئله ای بین بنده و بازیکن است . طبق توافقنامه ای که در زمان حضور گابریل بین بنده و باشگاه و بازیکن منعقد شد ، بنده کل پول مربوط به گابریل را دریافت کردم و باید به وی پرداخت کنم .

فرهانی ادامه داد: حتی قبل از شکایت گابریل،  یک وکالت نامه هم از این بازیکن  دارم که وکیل ایشان هستم . اما گابریل بعد از رفتن به برزیل ، یک وکیل برزیلی استخدام میکند تا از هزینه هایی که برای من ایجاد کرده است ، فرار کند. به همین دلیل کمیته استیناف فیفا طبق مستنداتی که خود گابریل و وکیل برزیلیش ارائه کرده اند، رای به ضرر باشگاه پرسپولیس داد . در واقع گابریل در صدد این است که پول اضافه از باشگاه بگیرد .

وکیل بازیکنان سابق پرسپولیسی ها در ادامه گفت: بعد از شکایتی که گابریل انجام داد ، بنده دوباره توافقنامه ای تنظیم کردم که پول گابریل را در ۶ قسط و بعد از کسر هزینه های خودم پرداخت کنم ؛ اما او به دنبال پول اضافه است . در واقع گابریل بر روی توافقنامه اولیه شکایت کرده است . در حالی که من پول را از باشگاه دریافت کرده ام.

فرهانی ادامه داد : ۲۴ دسامبر تمامی مدارک و رسید پرداختی و توافقنامه را برای فیفا ارسال کردم و مدعی شدم که پول را کامل دریافت کرده ام و این بازیکن به دنبال گرفتن پول اضافه است .

وی در آخر گفت : این پرونده ۲ حالت بیشتر نخواهد داشت . اولین حالت این است که کمیته‌ی انضباطی فیفا ، تمامی مدارک من را قبول میکند و دومین حالت این است که دستور توقف رای داده می شود و پرونده به دادگاه CAS می رود و گابریل به دلیل تخلفی که انجام داده است ، بازنده خواهد بود .

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241040

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر