2

دشمنان برای انتخابات دور نهم مجلس، اتاق فکر تشکیل داده‌اند

  • کد خبر : 24222
  • ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم، آرزوهای دشمنان را به باد خواهد داد

مرتضی تمدن استاندار تهران پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی در این مراسم گفت: ۹ دی معجزه الهی بود چرا‌که  مردم با اخلاص همه هستی خود را در آن به میدان آورده و تقدیم انقلابی کردند که حاصل خون شهدا و مجاهدت‌های ملت بود.

وی افزود: قطعا مدیران استان تهران از همراهی با شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران دریغ نخواهند کرد؛ در وصف جایگاه کلیدی این شورا همین مقدار بس که تا امروز این شورا مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و اسیر تعلقات ظاهری نبوده و در هر مقطعی که ضرورت حضور سرنوشت‌ساز مردم احساس می‌شد، این شورا با همه توان به میدان آمده است.

استاندار تهران اضافه کرد: تهران امروز یک مرجع برای حرکت‌های عظیم در برگزاری مراسمات، در سراسر دنیاست؛ توجه به شکل ظاهری راهپیمایی‌های مردم در کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها واقع شده، گویای این نکته است که راهپیمایی‌های آنها برگرفته از نوع راهپیمایی‌های مردم تهران است.

تمدن تصریح کرد: راهپیمایی‌های مردم تهران قطعا متعلق به مردم این استان و همچنین ایرانی اسلامی نیست بلکه این راهپیمایی‌ها سرمشقی برای سایر کشورها هم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها به محض برگزاری یک مراسم و راهپیمایی ملی در تهران، آن‌را تحلیل و تفسیر کرده و بازتاب می‌دهند‌ لذا تهران در درجه اول ملاک قضاوت بیگانگان است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه “در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم هستیم”، مشارکت حداکثری را هدف اصلی انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: دشمن به این دلخوش است که در انتخابات پیش رو مشارکت مردم را تحت‌تأثیر قرار دهد ولی باید بداند که این آرزو را به گور خواهد برد.

تمدن اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم، آرزوهای دشمنان را به باد خواهد داد ولی باید بدانیم که دشمنان برای انتخابات سال ۹۰ اتاق فکر و ستاد فرماندهی تشکیل دادند یعنی همان ستادها و اتاق‌ها که برای مدیریت فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی تشکیل داده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر