2

با انگیزه بیشتری برای ثبت رکوردهایم خواهم جنگید

  • کد خبر : 243662
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۱۸

سریع‌ترین مرد عمودی جهان پس از انتخاب به عنوان برترین ورزشکار غیر المپیکی سال ۲۰۱۷ دنیا گفت: با عنوانی که به دست آوردم در سال ۲۰۱۸ با قدرت و انگیزه بالاتری برای ثبت رکوردهای بهتر می‌جنگم.

رضا علیپور

رضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در سال ۲۰۱۷ با توجه به مسابقاتی که شرکت کردم  توانستم رکورد دنیا را به نام خودم ثبت کنم. در سال گذشته با کسب با ۵ مدال طلا و یک نقره در رویدادهای مختلف جهانی که مهم‌ترین آن بازی‌های غیرالمپیکی بود توانستم سال پرفروغی را پشت سر بگذارم.

 وی افزود: با توجه به نتایجی که به دست آوردم در لیست نامزدهای  برترین ورزشکاران غیر المپیکی جهان قرار گرفتم. ابتدا در این لیست ۲۱ ورزشکار برای کسب این عنوان حضور داشتند. با عنایت خداوند و حمایت مردم عزیزم و رای دنیا جزو ۹ نفر برتر قرارگرفتم. در پایان این رقابت نیز با رای گیری مردم عنوان برترین ورزشکار جهان در ورزش‌های غیر المپیکی به نام من زده شد.

برترین ورزشکار جهان ادامه داد: در این رای گیری با نفر دوم حدود ۷۵۰ رای اختلاف داشتم.البته به نظرم اگر صدا وسیما در پوشش این خبر حمایت بیشتری داشت و اطلاع رسانی بیشتری به مردم داشت اختلافم با نفر دوم بیشتر می‌شد.

علیپور گفت: برای من مهم این است که عنوان برترین ورزشکار جهان به نام ورزشکار ایرانی زده شد. حالا با کسب این عنوان انگیزه‌ام برای ثبت بهترین نتایج و کسب بهترین مدال‌ها چند برابر شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر