2

معرفی نوآوری‌های حوزه سلامت در دانشگاه امیرکبیر

  • کد خبر : 243709
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

وی با بیان اینکه کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سلامت در این کنگره حضور دارند، ادامه داد: در بخش ایده‌بازار این کنگره قرار است در ۳ بخش ۲۰ ایده و طرح ارائه شود.

تبلیغات پزشکی

دومین کنگره نوآوری و سلامت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف معرفی نوآوری‌ فناوری‌های حوزه سلامت و مهندسی پزشکی در ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

افق نیوز، دکتر علی نیکبخت، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر دومین کنگره نوآوری و فناوری با بیان اینکه دومین دوره این کنگره در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، گفت: این کنگره در روز  ۲۴ بهمن ماه در ۳ بخش برگزار می‌شود، ضمن آنکه برگزاری دو پنل تخصصی و چالشی با موضوع “فناوری سلامت” و برگزاری ۳ رویداد ایده بازار از بخش‌های این کنگره محسوب می‌شوند.

دبیر دومین کنگره نوآوری و فناوری در حوزه سلامت، یادآور شد: نوآوری و بومی‌سازی در حوزه فناوری علوم پزشکی و سلامت، (ای-هلثe-care ، e-health  نظام ارجاعات، مدیریت سلامت و موارد مرتبط)، فناوری‌های مرتبط با صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و  خدمات کاربردی حوزه سلامت و مهندسی پزشکی، فناوری‌های سیستم‌های تشخیص و تصویربرداری، تجهیزات آزمایشگاهی از محورهای اصلی این کنگره تعیین شده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سلامت در این کنگره حضور دارند، ادامه داد: در بخش ایده‌بازار این کنگره قرار است در ۳ بخش ۲۰ ایده و طرح ارائه شود.

نیکبخت افزود: هدف از برگزاری این کنگره همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و مهندسی در آینده است.

وی با بیان اینکه در این کنگره نمایندگانی از دانشگاه‌های خواجه نصیر، شهید بهشتی، علم و صنعت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور خواهند داشت، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، معرفی محصولات در حوزه سلامت توسط نوآوران به جامعه پزشکی است تا در نهایت مورد استفاده جامعه قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243709

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر