1

تیم دروازه‌بانی، آماده ماموریت کلین شیت! + تصویر

  • کد خبر : 244382
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۰۲

تیم دروازه بانی ذوب آهن روز دوشنبه در اولین دیدار آسیایی خود باید از دروازه خودی حراست کنند. رشید مظاهری گلر ملی پوش سبزپوشان دروازه بان اصلی این تیم در دیدار برابر الدوحیل خواهد بود.

تیم دروازه بانی ذوب آهن روز دوشنبه در اولین دیدار آسیایی خود باید از دروازه خودی حراست کنند. رشید مظاهری گلر ملی پوش سبزپوشان دروازه بان اصلی این تیم در دیدار برابر الدوحیل خواهد بود.

به گزارش افق نیوز، ذوب آهن برای بازی با تیم الدوحیل قطر راهی این کشور شده و اولین بازی نمایندگان ایرانی را برگزار خواهد کرد. امیر قلعه نویی در این بازی به دنبال پیروزی است و ذوبی ها به خوبی می دانند کسب ۳ امتیاز خارج از خانه، تا چه حد می تواند در صعود تاثیر گذار باشد.

اما با این وجود، کسب حداقل امتیاز نیز می تواند ذوبی ها را راضی نگه دارد که برای رسیدن به این هدف، عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان، اصلی ترین شرط است.

 

رشید مظاهری در فصل جاری دروازبان اول سبزپوشان بوده و عملکرد قابل قبولی نیز داشته است. او در تمام بازی های لیگ در ترکیب ثابت تیم به میدان رفته و البته در بسیاری از گل های پذیرفته شده توسط این تیم تقصیری شامل حال او نمی شد. او پیش از این در دو فصل گلر ذوبی ها در لیگ قهرمانان بوده و توانسته آمار بسیار خوبی از خود به جا بگذارد.

 

حال او به همراه تیم دروازه بانی ذوبی ها باید به فکر حراست از دروازه تیم در اولین دیدار آسیایی این تیم برابر تیم متمول و قدرتمند الدوحیل باشند. دیداری که کلین شیت در آن می تواند بسیار به کار سبزپوشان بیاید.

 

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244382

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر