1

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز شد

  • کد خبر : 247133
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را آغاز کرد تا ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح جاده ها و شهرهای کشور رسما آغاز شود.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این طرح به مدت هجده روز و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۹۷ اجرا می‌شود و طی آن حدود ۲۷۰۰ مرکز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی هستند.

 

در این جشنواره بیش از ۵۵۰ نمایندگی و فروشگاه مجاز (تک شیفت و دو شیفت) و بیش از۲هزار سرویس امدادی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند. این سرویس‌ها شامل اتوکلیک، خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال است.



از ویژگی‌های متفاوت این جشنواره آغاز به کار ناوگان امداد پلاس در برخی استان‌های کشور است. این خدمت به منظور کاهش امدادهای منجر به حمل و افزایش راه‌اندازی خودرو در محل، خصوصا در ایام نوروز در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، اهواز، همدان، رشت، ساری، شیراز، تبریز، بندرعباس و بوشهر با قطعات و تجهیزات به صورت ویژه، ارایه خواهد شد.



همچنین نظارت و پایش کامل اجرای طرح در دستور کار قرار گرفته و در این راستا سفرهای نوروزی مدیر عامل و جمعی از مدیران به استان‌های مختلف کشور در ایام اجرای آن برنامه‌ریزی شده است.

 

علاوه بر سفرهای استانی تیم مدیران، اکیپ‌هایی نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر اجرای دقیق طرح نظارت خواهند داشت.




لازم به ذکر است دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، می توانند صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره ۰۹۶۴۴۰ ارتباط برقرار کنند.



همچنین لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های منتخب در سایت شرکت ایساکو به آدرسwww.isaco.ir  و کانال تلگرامی به آدرس t.me/farhangekhedmat قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر