1

عرضه دومین خودرو پسابرجامی در سال ۹۷

  • کد خبر : 247137
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه دومین ثمره پسابرجامی در صنعت خودرو در سال ۹۷ خبر داد و گفت: محصول پژو ۳۰۱ در سال آینده با بیش از ۵۰ درصد ساخت داخل وارد بازار خواهد شد. ۹۵ درصد از بدنه این خودرو ساخت داخل است.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس مهندس هاشم یکه زارع در بازدید وزیر صنعت از ایران خودرو و رونمایی از کتاب مسئولیت های اجتماعی، کارکنان، سهامداران و مشتریان را سه گروه ذینفع ایران خودرو عنوان کرد و با اعلام عبور از مرز تولید ۷۰۰ هزار دستگاه در روزهای گذشته گفت: ما خود را متولی آرامش خاطر و دور کردن کارکنان از دغدغه برای تولید با کیفیت هستیم که در این بخش تلاش می کنیم بهترین ها را برای افرادی که در سنگر تولید به صورت شبانه روزی درحال فعالیت هستند درنظر بگیریم.

 

وی افزود: ما مسئولیت داریم تا حافظ منافع سهام داران ایران خودرو باشیم تا با ارایه حساب های شفاف و آینده نگری، سودآوری مناسبی را برای آنان فراهم آوریم.

 

مهندس یکه زارع مشتری را مهم ترین ذینفع ایران خودرو دانست و گفت: باید منافع دو گروه کارکنان و سهامداران معطوف به جلب منافع مشتریان باشد.

 

وی مشتریان را عضوی از خانواده بزرگ ایران خودرو دانست و گفت: مشتری باید با تحویل خودرو با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به ایران خودرو وفادار شود.

 

مهندس یکه زارع عکس العمل سریع ایران خودرو در حادثه زلزله کرمانشاه و ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان را از اقدامات در حوزه مسئولیت های اجتماعی این خودروساز عنوان کرد و گفت: توجه به محیط زیست نیز از دیگر سرفصل های مهم مورد توجه ایران خودرو است.

 

وی افزود: با این که قانون فرصت دوساله ای به خودروسازان داده اما ایران خودرو درحال حاضر نیز توان تولید محصول با استانداردهای یورو ۵ را دارد که در صورت تامین سوخت مورد نیاز برای این سطح از آلایندگی، محصولات را براساس این استاندارد تولید می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر