1

تیراندازی مجدد به پالایشگاه بهبهان/سه تن از عاملان دستگیر شدند

  • کد خبر : 250210
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

تیراندازی حوادث

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

هدایت‌الله درخشنده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حوالی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه از سوی دو راکب یک موتورسیکلت پیگیری‌های انتظامی و قضایی برای شناسایی عاملین این تیراندازی آغاز شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته نیز افرادی ناشناس از روگذر شرقی محور اصلی بهبهان – رامهرمز اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین تیراندازی به سوی درب ساختمان اداری پالایشگاه کردند که خوشبختانه تلفاتی برجای نگذاشت.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس اضافه کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو حمله طی تحقیقات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان دو تیراندازی اخیر به این پالایشگاه، شب گذشته نیروهای انتظامی و امنیتی سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها را دستگیر کردند.

درخشنده با بیان اینکه “پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس یک ابرپروژه و سرمایه ملی است”، اظهار کرد: این پروژه در صورت تکمیل صددرصدی و تولید، روزانه ۲.۵ میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250210

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر