1

موج جدید باران و برف در راه است

  • کد خبر : 25107
  • ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱

این سامانه بارشی طی روزهای پایانی هفته جاری در مناطق مختلف کشور فعال خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی از ظهر امروز به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی طی روزهای پایانی هفته جاری در مناطق مختلف کشور فعال خواهد شد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که از ظهر امروز یک سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشور می‌شود و طی روزهای پایانی هفته جاری در مناطق مختلف کشور فعال است.

وی ادامه داد: عصر امروز در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد بارش متناوب برف و باران در مناطق جنوبی گاهی با رعد و برق و وزش باد و از اواخر شب در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و گیلان بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

امیدوار افزود: طی روز پنجشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر و در صبح پنج شنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش متناوب برف و باران و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده باران و برف خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در روز جمعه در استان‌های واقع در نوار شمالی و نیمه جنوبی بارش متناوب و در استان‌های واقع در نوار شرقی بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه گستره بارش به شمال هرمزگان، جنوب شرق و شرق کشور محدود می‌شود و در بقیه نقاط کشور بارش قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود همچنین طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه دمای هوا ابتدا در نیمه غربی و سپس در نیمه شرقی کاهش می‌یابد.

به گفته امیدوار موج قبلی بارش که وارد کشور شده بود به دلیل اینکه سیستم آن به ۲ شاخه تبدیل شد بارش قابل توجهی در کشور ایجاد نکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر