1

هیچ تصمیمی برای تقسیمات کشوری گرفته نشده/ مسببان حادثه کازرون مجازات شوند

  • کد خبر : 251487
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه مطالبات باید در فضای آرام و منطقی پیگیری شود، گفت: تجمعات دلیل و توجیهی ندارد چراکه طرح پیشنهادی متوقف شده است.
 

خبرگزاری فارس: هیچ تصمیمی برای تقسیمات کشوری گرفته نشده/ مسببان حادثه کازرون مجازات شوند

 به گزارش افق نیوز، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر کازرون با اشاره به وقایع روزهای گذشته در این شهرستان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد، اظهار داشت: مطالبات باید به درستی مطرح شود تا زمینه سوءاستفاده برای بدخواهان فراهم نشود.

وی با توصیه به مردم کازرون در راستای عدم توجه به شایعات در فضای مجازی، افزود: مطالب و شایعاتی گفته می‌شود که صحت ندارد و باید در این زمینه دقت شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه من با شما عهدی بستم که مطالبات را پیگیری کنم، اذعان کرد: در وعده‌ای که داده شد هیچ تغییری صورت نگرفته و تصمیمات روال خود را طی می‌کند.

وی ادامه داد: بخش‌نامه‌ و ابلاغ در این زمینه انجام نشده و تجمعات دلیل و توجیهی ندارد چراکه طرح پیشنهادی برای بررسی و کارشناسی بیشتر متوقف شده است.

خرسند با اشاره به اینکه در فضای آرام نیز می‌توانیم مطالبات را پیگیری کنیم، گفت: افرادی که به مردم تعرض کرده و به آتش کشیدن بانک‌ها اقدام کردند از اهالی کازرون نبودند و این مسئله باید پیگیری شود که این افراد از کجا خط گرفته و اقدام هتاکانه انجام دادند.

امام جمعه کازرون بار دیگر بر اینکه پیگیری خواسته‌ها باید در فضای آرام انجام شود، تاکید کرد و گفت: مسوولان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که این مسائل به بحران تبدیل نشود.

وی با اشاره به اینکه برای خطای یک مسوول نباید شهر به آتش کشیده شود، گفت: با مسببان این جریان باید به شدت برخورد شود.

خرسند با اشاره به اینکه با ایجاد ناآرامی هیچ‌کدام از پروژه‌های عمرانی به‌موقع عملی نمی‌شود، تاکید کرد: دشمنان به گوش باشند که نمی‌توانند از این جریان سوء‌استفاده کنند.

وی به شهروندان کازرونی توصیه کرد که صف خود را از کسانی که امنیت را به خطر می‌اندازند جدا کرده و نباید با دست خود خانه خویش را خراب و به سمت برادر خود سنگ پرتاب کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=251487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر