3

جاسبی باید در قبال کارکردهایی که انجام داده پاسخگو باشد.

  • کد خبر : 25388
  • ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۹:۵۵

از قوه قضائیه می خواهیم به صورت جدی پروند ه وی و اطرافیان او را رسیدگی کند تا حداقل درس عبرتی برای دیگران شود.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با تاکید براینکه قانون همواره با فساد برخورد می کند و کسی نمی تواند از قانون عبور کند گفت: جاسبی باید در قبال کارکردهایی که انجام داده پاسخگو باشد.

مهدی امیریان دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پایان ریاست ۲۹ ساله عبدالله جاسبی بر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تغییر رئیس این دانشگاه مطالبه ملی بود ضمن آنکه جنبش دانشجویی در این چند سال بر تغییر رئیس دانشگاه آزاد تاکید می کرد تا اینکه موضوع اصلاح اساسنامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و این روزنه امیدی را در بین مردم و دانشجویان ایجاد کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوران ریاست جاسبی با باندهای قدرت و ثروت پیوند خورده بود، اما امیدواریم که با تغییر رئیس این دانشگاه شاهد تغییر و تحول اساس در ساختار دانشگاه آزاد باشیم.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در ادامه به اهمیت قانون پرداخت و با تاکید براینکه قانون همواره با فساد برخورد می کند و کسی نمی تواند از قانون عبور کند گفت: مبارزه با فساد از آرمانهای انقلاب اسلامی شناخته می شود و نمی توان آن را نادیده گرفت هرچند روند آن به طول بینجامد اما با آن برخورد می شود.که نمونه بارز آن کنار گذاشتن مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بود.

امیریان تصریح کرد: البته جاسبی باید در قبال کارکردهایی که در این ۲۹ سال انجام داده است پاسخگو باشد، بنابراین از قوه قضائیه می خواهیم به صورت جدی پروند ه وی و اطرافیان او را رسیدگی کند تا حداقل درس عبرتی برای دیگران شود.

بنابراین گزارش، با اعلام نظر اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد ریاست ۲۹ ساله جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان یافت و فرهاد دانشجو به عنوان رئیس پیشنهادی این هیئت به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه روز سه‌شنبه این هفته شورا درباره تأئید یا عدم تأئید فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد رأی‌گیری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر