2

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران

  • کد خبر : 2604
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰

جریان انحرافی که جهت پیشبرد اهداف خاص خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست‌خارجی با برکناری وزیر خارجه سابق آن هم با شرایطی خلاف عرف دیپلماتیک حرکت خود را پیگیری کرد، به طور اساسی می‌کوشد تا با جایگزینی افراد کلیدی خود، به صورت کامل نبض این وزارتخانه حساس و مهم را […]

جریان انحرافی که جهت پیشبرد اهداف خاص خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست‌خارجی با برکناری وزیر خارجه سابق آن هم با شرایطی خلاف عرف دیپلماتیک حرکت خود را پیگیری کرد، به طور اساسی می‌کوشد تا با جایگزینی افراد کلیدی خود، به صورت کامل نبض این وزارتخانه حساس و مهم را در دست بگیرد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

پس از مدت‌ها حضور جریان انحرافی در پشت صحنه سیاست‌خارجی کشور و دخالت‌های افراد شاخص این جریان در عرصه سیاست‌خارجی و پیگیری اهداف خود، همچنین سفرهای پی‌درپی پنهانی و غیررسمی این افراد بر خلاف منافع ملی، بالآخره این جریان به صورت علنی و با استفاده از افراد نشان‌دار خود به صورت رسمی وارد عرصه دستگاه دیپلماسی کشور شد و با انتصاب فردی مشکل‌دار و با سوابق مشخص، بخش دیگری از برنامه‌های از پیش تعیین شده خود جهت این دستگاه مهم و حیاتی را به عرصه اجرا گذارد.

در مورد این انتصاب و حواشی پیرامون آن بایستی به چند نکته توجه کرد:

۱- جریان انحرافی که جهت پیشبرد اهداف خاص خود و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست‌خارجی با برکناری وزیر خارجه سابق آن هم با شرایطی خلاف عرف دیپلماتیک حرکت خود را پیگیری کرد، به طور اساسی می‌کوشد تا با جایگزینی افراد کلیدی خود، به صورت کامل نبض این وزارتخانه حساس و مهم را در دست بگیرد.

۲- با توجه به سابقه تاریک فرد نصب شده در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و برگزاری نشست‌های پرابهام و باتوجه به حذف ردیف بودجه این تشکل، این انتصاب می‌تواند اقدامی در راستای تأمین مالی فعالیت‌های این تشکیلات بدون نظارت باشد.

۳- انتصاب فردی با رابطه دیرین با جریانات فتنه و نیز درنقش تسهیل‌کننده امور مفسدان اقتصادی آن هم در دستگاه حساس سیاست‌خارجی بایستی زنگ خطر را برای ریاست محترم جمهور به صدا در آورد که اکنون افراد وابسته به باندهای ثروت و قدرت که ایشان در راستای مقابله با آن وارد میدان شد، اکنون در نهادهای مهم زیر نظر ایشان نفوذ یافته‌اند و ادامه این نفوذ ضمن عقب‌گرد در جریان مبارزه با فساد می‌تواند به تحکیم مفسدان نیز کمک کند.

۴- با توجه به سایر اقدامات جاری وزارت خارجه از جمله تغییر سفرا، این انتصاب و انفعال وزیر خارجه می‌تواند سرآغاز حرکتی جدید جهت انتصاب افراد مسئله‌دار در وزارت خارجه و در جایگاه‌های مهمی همچون سفارت‌خانه‌ها باشد که بایستی هرچه سریع‌تر متوقف شده و از ادامه این روند جلوگیری جدی به عمل آید که چنانچه در این زمینه تعللی صورت پذیرد و این انتصابات مسئله‌دار متوقف نشود، یقیناً دستگاه سیاست خارجی کشور با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

۵- عدم تحرک وزارت خارجه در قبال بیداری اسلامی که یقیناً متأثر از انقلاب اسلامی ایران، رهبری هوشیارانه آن و ایستادگی ملت ایران در راه آرمان‌های آن بوده است، ناشی از دیدگاه انحرافی و بعضاً مورد خواست غرب در این زمینه می‌باشد که حاصل نفوذ جریان انحرافی در بخش‌هایی از دستگاه خارجی است که بایستی هر چه سریع‌تر حل و مرتفع گردیده و دستگاه سیاست‌خارجی کشور عملکرد و موضع‌گیری مناسبی در قبال این حوادث و اتفاقات از خود نشان دهد.

یقیناً این نظام و انقلاب حاصل سالیان سال مجاهدت‌ها، ‌رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های ملت رشید ایران و رهبران مجاهد آن در سالیان متمادی است. این امانت که امروز بر عهده ما سپرده شده یقیناً تکلیفی الهی بوده و تمامی ملت ایران در قبال این مجاهدت‌های بی‌نظیر مکلف و مسئول می‌باشند لذا از قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های مسئول انتظار می‌رود تا هر چه سریع‌تر نسبت به انجام وظایف ذاتی خود در مقابله با انحرافات و دفاع از منافع ملی اقدامات جدی و مؤثر را به عمل آورند.

همچنین به عنوان قشر دانشجویان و جوانان ایرانی اسلامی به همگان اعلام می‌داریم که با هرگونه انحراف و یا نفوذ افراد مفسد در این نظام الهی مقابله خواهیم کرد و به همگان اثبات خواهیم کرد که فرزندان خمینی کبیر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن و بیعت با ولی‌فقیه زمان هرگز از پای نخواهند نشست و با احدی تعارف نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر