3

سرنوشت علیرضا بیرانوند در هاله ای از ابهام!

  • کد خبر : 261035
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۰۴

با انتقال رسمی لوریس کاریوس سنگربان پیشین لیورپول به باشگاه بشیکتاش ترکیه، عملا انتقال علیرضا بیرانوند به این تیم ترکیه ای منتفی شد!

علیرضا بیرانوند

افق نیوز/ تعلل علیرضا بیرانوند برای لژیونر شدن باعث شد تا ترکیه ای ها پیش از پایان نیم فصل لیگ برتر ایران برای حضور علیرضا در تیم خود، برای خط دروازه خود جانشینی دیگری را انتخاب کنند و رسما لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی سابق لیورپول که آن فاجعه بزرگ را در فینال کاردیف صورت داده بود به خدمت بگیرند.

 

لوریس کاریوس
لوریس کاریوس

 

بشیکتاش برای چندین و چند بار به صورت رسمی درخواست حضور علیرضا بیرانوند را در ترکیه کرده بود که این ستاره ملی پوش به دنبال محرومیت سرخ ها از حضور در بازار نقل و انتقالات و البته حجم بالای درخواست ها بر روی سکوهای آزادی در راستای باقی ماندنش تا پایان بازه زمانی محرومیت باشگاه، به بشیکتاش موقتا پاسخ منفی داد تا وعده حضور خود را در این تیم به زمستان موکول کند.

 

علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند

 

بشیکتاش نیز نهایتا چندان صبر به خرج نداد و کاریوس پر اشتباه لیورپول را که با حضور آلیسون بکر رسما نیمکت نشین شده بود را به خدمت گرفت تا سرنوشت لژیونر شدن بیرانوند در هاله ای از ابهام قرار بگیرد؛ او پیش تر از باشگاه هایی نظیر ریزه اسپور و حتی باشاک شاهیر و تورینو نیز پیشنهاداتی را داشت که قطعا حالا با منتفی شدن حضورش در بشیکتاش، پروسه ادامه مذاکرات با دیگر باشگاه ها دوباره از سوی مدیر برنامه هایش از سر گرفته خواهد شد.

 

علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند

 

حتی حالا صحبت هایی در ارتباط با تمدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به میان آمده است تا غیر از ماجرای لژیونر شدن او، حالا بستری دیگر برای باقی ماندنش در ایران نیز فراهم شود، هرچند که علیرضا پیش تر به صورت رسمی مدعی شده بود علاقمند است تا ادامه دوران حرفه ای خود را در خارج از کشور و به عنوان لژیونر سپری کند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261035

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر