1

واقعیت های عجیبی که “کرانچار” درباره بازیکن اخراجی “پرسپولیس” از تیم ملی امید فاش کرد

  • کد خبر : 261137
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۵۶

این بازیکن پرسپولیس یک روز مانده به بازی مهم تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی از اردوی تیم ملی امید اخراج شد کرانچار در این باره واکنش نشان داد.

کرانچار درباره اخراج محمد امین اسدی توضیح داد وی گفت: بازیکن خاطی تمام خطوط قرمز انضباطی و کشور را رد کرد.

محمد امین اسدی بازیکن پرسپولیس یک روز مانده به بازی مهم تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی از اردوی تیم ملی امید اخراج شد کرانچار در این باره واکنش نشان داد.

کرانچار در مورد اخراج محمدامین اسدی گفت:

او به دفعات رفتارهایی را انجام داد که مورد پسند شئونات جمهوری اسلامی ایران نبود و همچنین از موازین انضباطی تیم ملی فاصله می‌گرفت. در ابتدا سعی کردم با او صحبت کنم و تلاش کنم به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رفتارم به اطلاع او برسانم که رفتارش را اصلاح کند و روح انضباطی تیمی را حفظ کند. متاسفانه در آخر خطایی را انجام داد که تمام خطوط قرمز را رد کرد. به عنوان یک تذکر جدی این جریمه در نظر گرفته شد. درها را به روی او نمی‌بندیم و امیدواریم این اتفاق بتواند رفتار او را اصلاح کند و به رفتار شایسته‌ای برسد که بتواند شایسته نماینده مردم و یک نظام باشد. هر بازیکنی که در اردوی تیم امید هست یکی از معیارهایش داشتن شخصیت مناسب برای رعایت قوانین و مقررات کشور و تیم ملی است. سایر بازیکنانی که در اردو حضور داشتند سعی کردند به قوانین احترام بگذارند و مثل اسدی آنقدر پا را فراتر از حد غیر مجاز نگذاشتند. بازیکنان داخلی و لژیونر وقتی به اردو می‌آیند باید بدانند چه بار مسئولیتی را به دوش می‌کشند. هیچ تفاوتی بین بار مسئولیت بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان و امید نیست. باید در هر دو مورد به قوانین احترام گذشت و شان تیم ملی را حفظ کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر