1

به خاطر دختر مورد علاقه‌ام ، پدرم را کشتم + تصویر

  • کد خبر : 26177
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۱

چند سال قبل می‌خواستم با یکی از دختران فامیلم ازدواج کنم ولی پدرم که معتاد به هروئین بود با این مسئله مخالفت کرد

 

پدرکشی بر سر دختر مورد علاقه +عکس

به گزارش آخرین نیوز به نقل از تهران امروز ساعت ۹ و نیم صبح چهارشنبه هفته گذشته فردی به پلیس منطقه راه‌آهن مراجعه کرد و گفت: مردی که دو روز پیش در میاندوآب پدرش را کشته و به تهران آمده است الان در قهوه خانه‌ای در میدان راه‌آهن در حال خوردن صبحانه است.

با استعلام سریع موضوع از پلیس آگاهی میاندوآب ماموران پلیس به قهوه خانه مورد نظر رفته و در تحقیقات ابتدایی دریافتند متهم پس از خوردن صبحانه از قهوه‌خانه خارج شده است. بلافاصله مشخصات ظاهری متهم به واحدهای گشت کلانتری محدوده راه‌آهن ابلاغ شده و با اجرای طرح مهار ساعت ۱۰ و نیم صبح همان‌روز متهم در پارک امیریه راه‌آهن شناسایی و دستگیر شد.

همسرم خبر قتل را به من داد

با انتقال متهم به نام سیامک(۴۱ساله) به اداره آگاهی مردی که متهم را در قهوه خانه شناسایی کرده بود به ماموران گفت: من اهل میاندوآب و همسایه متهم هستم. از چند ماه پیش برای کار به تهران آمدم تا اینکه دو روز پیش همسرم با من تماس گرفته و گفت سیامک، پدرش به نام هوشنگ را کشته و فرار کرده است. امروز قبل از رفتن سر کار برای خوردن صبحانه به قهوه خانه رفته بودم که با کمال تعجب سیامک را دیدم که در حال صرف صبحانه است. بلافاصله قبل از آنکه سیامک مرا ببیند از آنجا خارج شده و خود را به اداره پلیس رساندم.

پدرم مانع ازدواج من شد

با شروع بازجویی از متهم وی با اعتراف صریح به قتل پدر گفت: چند سال قبل می‌خواستم با یکی از دختران فامیلم ازدواج کنم ولی پدرم که معتاد به هروئین بود با این مسئله مخالفت کرد و به همین خاطر موفق به وصلت با دختر مورد علاقه‌ام نشدم. سر این موضوع کینه شدیدی از پدرم به دل گرفتم تا اینکه روز حادثه وقتی از پدرم مبلغی پول خواستم و او به من هیچ پولی نداد با چوب به جان وی افتاده و ضربات محکمی به سر وی زدم بعد هم از میاندوآب به تهران فرار کردم ولی تا وقتی دستگیر شدم از اینکه پدرم بر اثر اصابت آن ضربات به قتل رسیده است خبری نداشتم.

متهم ادامه داد البته خود من حدود ۲۰ سال است به هروئین معتادم و از ۱۵ سال پیش هم به اتهام جرایمی مثل آدم ربایی، سرقت و مواد مخدردر زندان قصر تهران و زندان میاندوآب به سر برده‌ام.

سایر تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر