1

۳۲ سالگی، بهترین تولد شماره ۱۳؟ +تصاویر

  • کد خبر : 263570
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

اما در کنار این انتقادات، بسیاری از هواداران پرسپولیس سعی می کنند با تزریق روحیه و انگیزه به کاپیتان دوم تیمشان، او را مهیای بازی حساس با الدحیل کنند.

حسین ماهینی روز گذشته ۳۲ ساله شد و حالا می خواهد جشن تولد اصلی را در ورزشگاه آزادی و پس از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی برگزار کند.

به گزارش افق نیوز/ تیم پرسپولیس امروز در حالی مقابل الدحیل به میدان می رود که فرصت تکرار صعود به نیمه نهایی را دارد و می تواند به این شکل تاریخ ساز شود. یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ حسین ماهینی بود که چند بار هم در تیم منتخب این مسابقات قرار گرفت و تا نیمه نهایی، نمایش های خوبی را از خود نشان داد اما در مقابل الهلال کمتر از حد تصور ظاهر شد. نمایش او برابر الهلال انتقادات زیادی را برایش به دنبال داشت، انتقاداتی که تا همین امروز هم ادامه داشته اند.

 

 

اما در کنار این انتقادات، بسیاری از هواداران پرسپولیس سعی می کنند با تزریق روحیه و انگیزه به کاپیتان دوم تیمشان، او را مهیای بازی حساس با الدحیل کنند. ماهینی هفته گذشته با ارسال سانتری دیدنی زمینه ساز گل اول پرسپولیس به نساجی شد و در آستانه دیدار الدحیل توانایی های خود را نشان داد.

 

اکنون در شرایطی که ماهینی تولد ۳۲ سالگی اش را روز گذشته در تمرین تیم جشن گرفت، او و هواداران پرسپولیس امیدوارند جشن اصلی پس از بازی با الدحیل برگزار شود. باتوجه به شرایط مسابقه نقش این بازیکن بسیار تعیین کننده است؛ ادمیلسون بلژیکی یار مستقیم حسین ماهینی خواهد بود و دفاع راست شماره ۱۳ قرمزها امیدوار است بتواند این بازیکن تکنیکی را مهار کند و همچنین در فرآیند هجومی هم بازیانش را یاری برساند.

 

 

داستان جشن تولد ماهینی در آخرین تمرین پرسپولیس از بازی با الدحیل نیز جالب بود چرا که یکی از هواداران تیم پرسپولیس علی رغم بدون تماشاگر بودن این تمرین، خود را به ورزشگاه آزادی رساند و این چنین کاپیتان دوم تیمش را در تونل خروجی و زمان سوار شدن  اتوبوس سورپرایز کرد. ماهینی باتوجه به ایام محرم قصد نداشت جشن تولدی برگزار کند و اکنون امیدوار است با پیروزی پرسپولیس و کسب جواز صعود به مرحله بعدی این جشن را با شادی هواداران به دست بیاورد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر