1

امضای ۱۱ توافق همکاری در حاشیه دیدار سیسی و البشیر در خارطوم

  • کد خبر : 267511
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

ما لغو ممنوعیت اعمال شده بر کالاهای مصری به سودان را اعلام می‌کنیم و به دنبال حذف موانع در مسیر ورود کالاها و شهروندان هستیم.

سیسی و البشیر

عمر البشیر از لغو ممنوعیت ورود کالاهای مصری به کشورش خبر داد و روابط مصر و سودان را شاهد تحولات مهم در مرحله آینده توصیف کرد.

به‌ گزارش ‌افق نیوز/ ‌عمر البشیر، رئیس‌جمهوری سودان در کنفرانس خبری مشترک با عبدالفتاح سیسی،‌ رئیس‌جمهوری مصر قبل از نشست‌های کمیته عالی مشترک بین دو کشور در خارطوم تاکید کرد: ما لغو ممنوعیت اعمال شده بر کالاهای مصری به سودان را اعلام می‌کنیم و به دنبال حذف موانع در مسیر ورود کالاها و شهروندان هستیم.

وی افزود: در این دیدار تعدادی توافق نامه و پروتکل همکاری بین دو کشور به امضا رسید که اجرای آنها را پیگیری خواهیم کرد تا به روابطی که درجهت تحقق خواسته‌های‌مان باش، برسیم.

سیسی نیز بر حمایت کامل مصر از تلاش‌های البشیر در تحقق ثبات و امنیت منطقه‌ای تاکید کرد و نسبت به ادامه تلاش‌ها در مسیر برقراری ثبات در منطقه دریای سرخ ابراز امیدواری کرد.

سیسی به ۱۱ توافق و یادداشت تفاهم و همکاری مشترک امضا شده بین دو کشور اشاره کرد و گفت، این گام‌ها چشم‌اندازی گسترده‌تر در روابط دو کشور می‌گشاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر