2

وضعیت ۴۳۰۰ زن در زندان های انگلیس + تصویر

  • کد خبر : 26903
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

شمار زنان زندانی در این کشور ، بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است


image

۴۳۰۰ زندانی زن در زندان های انگلیس در حبس بسر می برند

جدیدترین گزارش رسمی در انگلستان حاکی است ، شمار زنان زندانی در این کشور ، بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است .

به گزارش خبرگزاری زنان ؛ گزارش ” فصلنامه وزارت دادگستری انگلستان ” حاکی است شمار زنان زندانی در زندان های انگلیس و ولز ، در یک دهه گذشته ، ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۵ درصد از کل جمعیت زندانیان این کشورها رسیده است . در این مدت ، افزایش جمعیت مردان زندانی در انگلیس ، همچنان بیش از گذشته بوده است .

به نوشته فصلنامه آماری ” مدیریت متخلفان ” ؛ تا پایان سپتامبر ۲۰۱۱ ( دهه نخست مهر امسال ) ، حدود ۴۳۰۰ زندانی زن در زندان های این دو کشور در حبس بودند .

این آمار حاکی است نسبت کنونی جمعیت زندانیان زن در مقایسه با آمار دو و نیم درصدی اواخر دهه ۱۹۶۰ که پائین‌ ترین حد در تاریخ انگلیس است ، دو برابر افزایش یافته است .

نتایج بررسی وزارت کشور انگلیس در سال ۲۰۱۰ مشخص کرد : ۶۶ درصد زنانی که در زندان های این کشور هستند ، فرزندان زیر ۱۸ سال دارند . ۳۴ درصد از این زنان نیز صاحب فرزندان زیر ۵ سال هستند .

همچنین ” مرکز آمارهای اجتماعی و عمومی انگلستان ” گزارش داد ؛ شمار کل زندانیان کشورهای انگلیس و ولز در سال ۲۰۱۱ ، به بالاترین رقم در سال های گذشته رسید .

با رسیدن شمار  زندانیان انگلیس و ولز به ۸۷۷۴۹ نفر در سال ۲۰۱۱ ، ظرفیت زندان‌ های این کشورها فاصله چشمگیری با ظرفیت عملیاتی قابل استفاده آنها پیدا کرد .

جمعیت زندانیان انگلستان ، در قرن گذشته به سرعت افزایش یافته و نخستین بار در سال ۲۰۰۶ ، از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت . در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۰۸ ، شمار کل زندانیان این کشور ، از ظرفیت عملیاتی قابل بهره برداری فراتر رفت .

شمار زندانیان کشورهای انگلیس و ولز ، از سال ۱۹۴۵ رشد ثابتی داشته و به تازگی این افزایش آشکارتر شده ؛ به گونه‌ ای که میانگین جمعیت زندانیان از سال ۱۹۹۳ ، هر سال حدود ۴ درصد افزایش داشته است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26903

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه عکس مهمی چاپ کردی
    مال چه فیلمی هست…دیدهم فیلم را

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر