2

خود ارضایی راهی است برای جلوگیری از عقده های جنسی و اختلالات روانی!+ سند

  • کد خبر : 26927
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶

اگر شخصی امکان ارضاء خودش را از طریق صحیح مثل ازدواج و یا دوست پسر یا دختر داشته باشد بهتر است خاصه های [خواسته های] غریزی خود را از این طریق ارضاء نماید

من خودارضایی کرده ام، شما هم آن را تجربه کنید! * سند
کارشناس شبکه تصویر ایران خودارضایی را یکی از تجربیاتی دانست هر انسانی باید در طول زندگی اش تجربه کند؟!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، کارشناس تصویر ایران که پیش از این در پایگاه اطلاع رسانی اش خودارضایی را پاسخی مثبت به غریزه انسان ها دانسته بود این بار تأکید کرد که در خصوص خودارضایی نظرش مبتنی بر تجربه شخصی است!
نهضت فرنودی در جواب یکی از سؤال کنندگان که از وی پرسید “آیا پیشنهاد شما به خودارضایی تنها نظر کارشناسی شماست و یا بر اساس تجربه شخصی است؟” تصریح کرد: «اگر شخصی امکان ارضاء خودش را از طریق صحیح مثل ازدواج و یا دوست پسر یا دختر داشته باشد بهتر است خاصه های [خواسته های] غریزی خود را از این طریق ارضاء نماید اما در صورتیکه ترجیح می دهید خود را درگیر زندگی مشترک و مشکلات آن ننمایید، خود ارضایی راهی است برای جلوگیری از عقده های جنسی و اختلالات روانی!»
وی تصریح کرد: «خود ارضایی یکی از تجربیاتی است که هر انسانی باید آن را تجربه نماید چرا که انسان تنها موجودی است که دستش به آلت تناسلی اش می رسد!!»
البته خانم فرنودی در مورد اینکه انسان دستش به خیلی از چیزهای دیگر مانند همسایه و دیگر شهروندان و… می رسد توضیحی نداده اند. نظر ایشان در مورد اینکه ممکن است دست همسایگانش به او برسد چیست؟!
به نظر می رسد، از آنجایی که خانم فرنودی فمینیست می باشد و معتقد است که زنان به دلیل جنسیت خود از سوی مردان گرفتار تبعیض و استثمار هستند برای رهایی از توهم تبعیض، چنین نسخه هایی را تجویز می کند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26927

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر ازدواج موقت توسط افراد متحجر آنقدر بد جلوه داده نشده بود امروز شاهد اینهمه مشکلات در خانواده ها و طلاقهای عاطفی و غیره نبودیم .
    کجاست احیاء کننده اسلام واقعی در جهان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر