3

روح‌الله باقری حبس شده بر روی نیمکت استقلال!

  • کد خبر : 270077
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

اما هیچکس تمایلی به برطرف‌سازی آن ندارد! شاید روح‌الله باقری جوان در این اوضاع درهم آمیخته و متزلزل بهترین کسی باشد که بتواند روح نیمه جان آبی‌ها را به جسم بسیار تضعیف شدشان بازگرداند!

روح‌الله باقری

اختصاصی/ ستاره ۳ امتیازی استقلال تهران می‌تواند برای وینفرید شفر نقش یک ناجی را بازی کند، اما شرایط به شکلی است که با وجود تمام درخشش‌های این بازیکن، هنوز کادر فنی به او اعتماد نکرده است.

 مردی که روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ۳امتیاز شیرین خارج از خانه را برای استقلال تهران به ارمغان بیاورد باز هم نشان داد که لایق فرصت‌های بیشتری در ترکیب اصلی آبی‌های تهران است، چرا که در این روزها او آماده‌ترین ستاره وینفرید شفر است که با بی‌لطفی پشت خط نام‌های نه چندان بزرگ قرار می‌گیرد.

 

روح‌الله باقری

هرگاه استقلالی‌ها به او فرصت داده‌اند بهترین و بیشترین بهره را در فاز هجومی توانسته‌اند ببرند و ارتقاء سطح کیفی و فنی خود را به وضوح مشاهده کنند! شاید او خیلی گلزنی نکرده باشد، شاید خیلی اسم و رسم بزرگی نداشته باشد، اما انگیزه او در این روزهای بحرانی استقلال مطمئنا حتی بیشتر از مردان اول این تیم است.

در این روزهایی که باشگاه پُرمعضل استقلال از سوی هرکسی ایده و نظریه‌ای تازه دریافت می‌کند، کسی پیدا نمی‌شود که جلوتر از همه بدود و مسئولیت پذیرانه بار دیگری را به دوش بکشد تا جوی مثبت در اردوی بیمار این تیم به‌وجود بیاید! همان خلاء بزرگی که همه آن را با انگشت اشاره نشان می‌دهند، اما هیچکس تمایلی به برطرف‌سازی آن ندارد! شاید روح‌الله باقری جوان در این اوضاع درهم آمیخته و متزلزل بهترین کسی باشد که بتواند روح نیمه جان آبی‌ها را به جسم بسیار تضعیف شدشان بازگرداند!

روح‌الله باقری

کاش شفر با دقت بیشتری نسبت به انتخاب مهره‌های خود بپردازد، فراموش نکنید که بخش اعظمی از مسئولیت و بار فنی آبی‌ها بر عهده این پیرمرد آلمانی است! استفاده از مرتضی تبریزی و امثال او  که بیش از هرچیزی سطح انتظارات هواداران را بالا می‌برد هیچ برآیند موفقی را در این هفته‌ها نداشته است، اما ارائه فرصت به ستاره‌ای چون باقری عملا برگ برنده شفر بوده است! اما متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم او از باز هم در آینده بر روی نیمکت قرار داده خواهد شد تا دوگانگی بزرگی در میان هواداران به‌وجود بیاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر