1

گرشاسبی جانشین خودش را معرفی کرد

  • کد خبر : 270867
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

خودم امیدوارم که اگر این اتفاق بیفتد بهترین گزینه و موجه‌ترین ایشان هستند که در چم و خم کار هستند. انصافا این مدت که با ایشان کار را آغاز کردیم پا به پای هم به جلو رفتیم و بار اصلی روی دوش ایشان بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جذب رضا قوچان نژاد در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: ورزش بازنشستگی ندارد آن هم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ولی تکلیفی بود که روی دوش ما قرار داشت و هرزمانی که تکلیف از دوش ما برداشته شود خداراشکر می‌کنیم و به عنوان یک هوادار در کنار پرسپولیس هستیم. هنوز هیچ خبری نیست، منتظر هستیم و ان شاء الله ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گرشاسبی درخصوص جانشین ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه گفت: خودم امیدوارم که اگر این اتفاق بیفتد بهترین گزینه و موجه‌ترین ایشان هستند که در چم و خم کار هستند. انصافا این مدت که با ایشان کار را آغاز کردیم پا به پای هم به جلو رفتیم و بار اصلی روی دوش ایشان بود. ان شاء الله اگر سیستم بخواهد همین شکلی پیش برود، قطعا در اینکه کناره گیری من بهترین جانشین آقای عرب هستند.

افق نیوز/ گرشاسبی درباره جذب رضا قوچان نژاد توسط پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. دو بازی دیگر تا نیم فصل باقی است، نه حرفه‌ای است و نه احلاقی که در حال حاضر اسم بازیکنی برده شود و پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید که در یارگیری هم خوب عمل می‌کند. هیچ مذاکره‌ای حرفه‌ای نیست و در نقل و انتقالات همه چیز مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر