5

منتظر سریال های جذاب سینمای خانگی باشید

  • کد خبر : 272329
  • ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

رقص روی شیشه

 رقص روی شیشه

داستان رقص روی شیشه در بستری اجتماعی می گذرد و درباره مشکلات جامعه کنونی که جوان ها با آن درگیر هستند می باشد که در این میان برخی دست به مهاجرت به دیگر کشورها می زنند. در ادامه سریال مهاجرات تم اصلی سریال می شود.

تهیه کنندگی رقص روی شیشه را مهدی گلستانه  و همچنین نویسندگی آن را نیز ابوالفضل کاهانی برعهده داشته اند. این سریال با پخش دنیای هنر (TDH) در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای و در دی ماه از وب سایت کول دانلود پخش خواهد شد. شما می توانید برای دانلود سریال رقص روی شیشه به صورت قانونی و شرعی به این سایت مراجعه نمایید.

بازیگران رقص روی شیشه را مهتاب کرامتی، حامد کمیلی، فرزاد فرزین، بهرام رادان, هانیه توسلی, میترا حجار, مهرداد صدیقیان, امیر آقایی  تشکیل داده اند.

 

احضار

سریال احضار در تاریخ دی ۹۴ کلید خورد. لوکیشن آن بیشتر در منطقه آبعلی و در مخروبه ها و کاخ های ویرانه و ترسناک اون حوالی بوده است. همچنین تصویربرداری سکانس های بیرونی در خیابان‌های اطراف لواسان و لشکرک انجام شده است. این سریال در حین فیلمبرداری نیز با مشقات بسیاری همراه بود. سپس در بهمن ماه ۹۵ با پایان فیلمبرداری در حال انجام کارهای فنی و تدوین قرار گرفت ولی هنوز خبری از توزیع آن نبود تا این که در بهمن ۹۶ گفته شد که این سریال پخش خواهد شد ولی این اتفاق نیفتاد تا تاریخ ۳ دی ۹۷ که با درج خبر دریافت پروانه پخش، گفته می شود که در نیمه دوم دی ماه ۹۷ سریال احضار به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد و مانند همیشه سایت کول دانلود پذیرای شما هنردوستان است و شما می توانید برای دانلود سریال احضار به صورت قانونی به این سایت مراجعه نمایید.

 

ریکاوری

ریکاوری درامی تازه و بدیع درباره رفاقت ،عشق و خیانت بین سه خانواده است. شما در طول تماشای سریال، با صحنه های عاشقانه ای رو به رو می شوید و با شخصیت ها همزاد پنداری می کنید.

عوامل پشت  صحنه ریکاوری بدین ترتیب می باشد: تهیه کننده جمال گلی /سرمایه گذار دکتر سید جواد حسینی / کارگردان بهادر اسدی / مدیر تصویر برداری حسین قلی پاشا / مدیر صدا برداری هادی افشار / طراح گریم محسن دارسنج / طراح لباس الهام شعبانی / طراح صحنه حمید رفیع نژاد / مدیر تولید بنفشه اسدی.

برای دانلود سریال ریکاوری به وب سایت ول دانلود مراجعه نمایید. همه ۱۰ قسمت این سریال تماشایی و جذاب از وبسایت کول دانلود با بهترین کیفیت (فول اچ دی) و با سرعت بسیار بالا قابل دانلود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر