2

تحویل ۶۳ دستگاه اتوبوس جدید ایران خودرو دیزل به ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

  • کد خبر : 274508
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از شماره‌گذاری و تحویل ۶۳ دستگاه اتوبوس درون‌شهری به سازمان اتوبوسرانی شهر شیراز و تکمیل تعهدات قراردادی ایران خودرو دیزل به این سازمان خبر داد.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، مهدی یونسیان با اعلام این خبر تاکید کرد: ۶۳ دستگاه اتوبوس درون‌شهری تحویل شده آخرین محموله از تعهد تحویل محصولات در قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل با سازمان اتوبوسرانی شهر شیراز است که بخش عمده آن پیش از این تحویل شده و هم ‌اکنون در حال فعالیت در خطوط اتوبوسرانی این شهر و خدمت‌رسانی به هموطنان است.

 

وی افزود: با وجود تکمیل موضوع قرارداد ایران خودرو دیزل با سازمان اتوبوسرانی شیراز، هم‌اکنون مذاکرات دیگری در خصوص امضای قراردادهای جدید و استفاده از سایر محصولات ایران خودرو دیزل در ناوگان حمل و نقل شهری این شهر در جریان است.

 

یونسیان خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان عنصری کلیدی در راستای افزایش ارتقا سطح زندگی مردم باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی کشور و تولید محصولات مورد نیاز آمادگی کامل دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر و بنابر آمارهای منتشر شده بیش از ۱۷هزار دستگاه اتوبوس درون‌شهری فرسوده در خطوط اتوبوسرانی شهرها در حال فعالیت است و شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور، می‌تواند سهم خود را با توجه به برخورداری از توان تولید محصولاتی با استانداردهای روز دنیا در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به‌خوبی ایفا کند.

 

یونسیان همچنین طرح جدید بازسازی ناوگان اتوبوسرانی مستعمل شهری در ایران خودرو دیزل را طرحی جذاب برای شهرداری‌ها و سازمان‌های اتوبوسرانی شهرها توصیف کرد و گفت: ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگ ترین خودروساز تجاری کشور می تواند سهم بزرگی در اجرای این پروژه ایفا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر