2

کی‌روش:خانواده‌ام‌ هم‌ نمی‌داند چرا در ایران‌ تحریم‌ شده‌ ماندم+تصویر

  • کد خبر : 274761
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱:۱۱

کی‌روش در پاسخ به این سوال که با توجه به چالش‌هایش در فوتبال ایران از جمله تحریم‌ها، چه چیزی او را در تیم ملی ایران ماندگار کرده است، گفت: جواب دادن به این سوال به خانواده خود من هم دشوار است.

 کی‌روش:خانواده‌ام‌ هم‌ نمی‌داند چرا در ایران‌ تحریم‌ شده‌ ماندم+عکس

افق نیوز/ سرمربی تیم ملی گفت: تمام دستاوردهای ما به خاطر کارها و نتایجی بود که اتفاق افتاده ولی خیلی دشوار است که این را در داخل ایران توضیح بدهم ولی تعهد و انگیزه‌ای که بازیکنان با توجه به تمام چالش‌ها و دشواری‌هایی که داشتند از خود نشان دادند، چالشی بود که آن را دوست داشتم و عاشق این بازیکنان شدم و عاشقانه با آن‌ها کار کردم. قبل از جام جهانی مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا، آماده سازی خوبی نداشتیم. شرکت نایکی به ما کفش نمی‌داد. همه این مسائل باعث شد که عاشق عملکرد و پایبندی این بازیکنان شوم و از این چالش لذت ببرم.

البته من ۷۰-۸۰ درصد از طول دوران مربی‌گری‌ام را به طور بلندمدت با تیم‌ها کار کرده‌ام. ۱۲ سال در تیم ملی پرتغال بودم. بیش از ۶ سال در انگلیس حضور داشتم. چند سالی هم در ژاپن بودم و ۸ سال است که در تیم ملی ایران مشغول هستم.

کی‌روش:چرادرایران‌تحریم شده‌ماندم؟من‌وخانواده‌ام‌هم‌نمی‌دانیم

او درباره تحقق رویای مردم بعد از ۴۳ سال و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: من مخالف یک سری صحبت‌های احساسی و غرورآمیز هستم که احترام حریفان در آن حفظ نمی‌شود. به نظر من در این مسابقه‌ها فقط سه تیم کره، استرالیا و ژاپن مدعی قهرمانی هستند. از بعد پیشرفت‌هایی که در فوتبال شان در چند سال گذشته داشتند، زمین‌ها، بازیکنان و امکانات‌شان در شرایط بسیار خوبی هستند. کت قهرمانی بر تن ما بزرگ است. با توجه به کارهایی که در ۸ سال گذشته انجام دادیم باید همان روند را ادامه دهیم و فروتنانه و با کمال خضوع مسیرمان را ادامه دهیم.

وی افزود: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که وظیفه ما بعد از هر بازی در درجه اول این است که بهتر شویم و جایگاه تیم ملی را در رتبه رفیع‌تر و بهتری قرار دهیم. من نمی‌خواهم جلوی جامعه جهانی، دلایلی که سردار و ما با آن روبه‌رو بودیم را بازگو کنیم. این مساله‌ای بود که من مستقیما با فدراسیون در میان گذاشتم و توجه فدراسیون را به این موضوع جلب کردم. از فدراسیون خواستار این بودم و خواهش کردم یک سری صحبت‌ها بیرونی که زیر سوال می‌برند، غیر قابل قبول هستند. شما رسانه‌های ایرانی کاملا از این موضوع مطلع هستید. شما وظیفه دارید و موظف هستید از تیم ملی‌تان دفاع کنید و اجازه ندهید این اتفاق دوباره رخ دهد. هیچ کس در ایران نباید فراتر از جایگاه تیم ملی باشد.

تابناک

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر