3

۳۳۴ خودرو حامل کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری توقیف شد

  • کد خبر : 274916
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

برخورد قاطع با پدیده قاچاق کالا ماموران پلیس استان به طور شبانه روز و با بسیج امکانات خود در تمام محورهای مواصلاتی استان درحال مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا هستند.

۳۳۴ خودرو حامل کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری توقیف شد

 فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در سالجاری در چهارمحال و بختیاری توقیف شده است.

به گزارش افق نیوز، غلامعباس غلامزاده در کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با  قاچاق کالا و ارز استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای پلیس چهارمحال و بختیاری طی ۱۰ ماه گذشته۳۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۳۳۴ دستگاه انواع خودر حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

وی با اشاره به متلاشی شدن ۱۱ باند قاچاق کالا،   افزود: در این مدت یک هزار و ۲۳۸ قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

غلامزاده با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه های مسئول در زمینه برخورد با قاچاق کالا بر عزم جدی مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان در راستای مسئولیت های قانونی خود برای برخورد با پدیده قاچاق کالا تاکید کرد.

وی عنوان کرد: برخورد قاطع با پدیده قاچاق کالا ماموران پلیس استان به طور شبانه روز و با بسیج امکانات خود در تمام محورهای مواصلاتی استان درحال مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا هستند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی نیز کنترل بازار و برخورد با توزیع کالای قاچاق را با همکاری دستگاه های مسئول در دستور کار دارد و در این زمینه توفیقات خوبی به دست آمده است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر