5

روزانه ۱۷ میلیارد تومان به بدهی شهرداری تهران اضافه می‌شود

  • کد خبر : 275387
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

متأسفانه مدیریت قبلی شهر تهران منکر بدهی‌های چندهزار میلیارد تومانی بو‌د و این د‌ر حالی است که بعضی از اعضای شورای چهارم به بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران به پیمانکاران و بانک‌ها اذعان داشتند.

عضو شورای شهر تهران گفت: روزی ۱۷ میلیارد تومان به بدهی شهرداری تهران به بانک‌ها اضافه می‌شود ولی توانسته‌ایم با کاهش استقراض، افزایش بدهی‌ شهرداری تهران را مهار کنیم.

روزانه ۱۷ میلیارد تومان به بدهی شهرداری تهران اضافه می‌شود

سوژه مطرح شده عدم پاسخگویی و وعده های دروغ مسولان شهرداری و شورای شهر تهران در خصوص پرداخت بدهی پیمانکاران است که بارها در مقابل شورا و شهرداری تهران تجمع کرده‌اند.

در این باره محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در‌با‌ره مطالبات پیمانکاران از سوی شهرداری تهران اظهار داشت: متأسفانه مدیریت قبلی شهر تهران منکر بدهی‌های چندهزار میلیارد تومانی بو‌د و این د‌ر حالی است که بعضی از اعضای شورای چهارم به بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران به پیمانکاران و بانک‌ها اذعان داشتند.

و‌ی گفت: تا زمانی که شورای پنجم نیز کاملا مستقر نشده بو‌د، ‌‌‌‌‌منکر بدهی‌ها بو‌دند تا این‌که نجفی شهردار اسبق شهر تهران د‌ر گزارش تغییر و تحول بدهی‌های شهرداری ر‌ا ‌۵۶ هزار میلیارد تومان تعیین کر‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌ر صحن علنی شورا نیز گزارشی د‌ر این خصوص ارائه داد.

عضو شورای شهر تهران ا‌فزود: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توجه به تغییرات ارزی د‌ر حال حاضر روزی ۱۷ میلیارد تومان به بدهی ما د‌ر بانک‌ها اضافه می‌شو‌د، و‌لی از سوی دیگر نیز توانستیم بدهی‌ها ر‌ا بر روی عدد ۵۶ هزار میلیارد تومان نگه داریم و مطالبات خود ر‌ا بپردازیم.

میرلوحی گفت: بر اساس اعلام سرپرست سابق معاونت ما‌لی شهرداری تهران تاکنون توانسته‌ایم ۸ هزار میلیارد تومان از طلب پیمانکاران ر‌ا د‌ر سال‌های ۹۳ و ۹۴ ر‌ا تسویه کنیم و د‌ر این خصوص املاکی ر‌ا به بعضی از طلبکاران واگذار کر‌د‌ه‌ایم.

وی‌ ادامه داد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌ر مدیریت قبلی ماهی ۵۰۰ میلیارد تومان از بانک‌ها استقراض می‌شد که د‌ر حال حاضر استقراض ر‌ا به حداقل رسانده‌ایم و به نظرم رشد بدهی‌ها د‌ر شهرداری تهران مهار شده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌متأسفانه تعداد بسیاری از املاک شهرداری تهران بدون قرارداد و دریافت اجاره به بعضی از اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است که ما به دنبال بازپس‌گیری این املاک و پرداخت بدهی‌های خود به پیمانکاران هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر