2

روزگاری ورزشکاران برای از دست دادن یک مدال عزا می‌گرفتند

  • کد خبر : 275731
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: روزگاری در همین استان اصفهان ورزشکاران برای از دست دادن یک مدال عزا می‌گرفتند، اما امروز کار به جایی رسیده است که برای یک مدال جشن می‌گیریم.

روزگاری ورزشکاران برای از دست دادن یک مدال عزا می‌گرفتند

به گزارش افق آنلاین ، علی پیمان صفت بعدازظهر امروز در جمع ورزشکاران بسیجی این استان با تشریح وظیفه سازمان ورزش بسیج اظهار: رسالت ورزش بسیج این است که هر جا بزهی مشاهده کرد در صحنه باشد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان افزود: شایسته نیست بعد از چهل سال از انقلاب یک وزیر بدون هیچ خدمتی به این شهر بیاید و صرفاً با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی یا یک استخر بازگردد.

وی یادآور شد: روزگاری در همین استان اصفهان ورزشکاران برای از دست دادن یک مدال عزا می‌گرفتند اما امروز کار به جایی رسیده است که برای یک مدال جشن می‌گیریم.

پیمان صفت تصریح کرد: با این وجود در استان اصفهان مربی بسیجی‌ای داریم که وقتی شرایط جامعه و زمینه‌های انحراف جوانان را می‌بیند، در کنار یک غسالخانه جوانان را تمرین می‌دهد و این همان تفکر ورزشکار بسیجی است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه اصفهان خاطرنشان کرد: امروز از نظر ما ورزش اصفهان از سایر حوزه‌ها در استان عقب افتاده است، این در حالی است که در اصفهان در انقلاب اسلامی پیشگام بوده است و مؤید این امر اعلام اولین حکومت‌نظامی در اصفهان است.

وی متذکر شد شهر اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز پیش‌قراول بوده است و انتظار می‌رود در حوزه ورزش نیز به همین پیشگام باشد.

به گزارش فارس، در ادامه‌ی این برنامه ورزشکاران با حضور بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر