2

شفر: هواداران منشا را پذیرفته‌اند و او حالا یک مرد آبی است

  • کد خبر : 275913
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

استقلال در خانه پیکان با گل های ایسما، زکی‌پور، غفوری و مرتضی تبریزی حریف را تحقیر کرد تا به رقبا یادآوری کند در نیم فصل دوم هم استقلال حضور پررنگی خواهد داشت.

شفر: هواداران منشا را پذیرفته‌اند و او حالا یک مرد آبی است

سرمربی استقلال از تلاشش برای غافلگیر کردن خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش افق آنلاین ، پیروزی با چهار گل چیزی نبود که خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم امروز به آن امیدوار باشد اما شاگردان شفر ثابت کردند تمرینات زمستانی آن ها بی دلیل نبوده است. استقلال در خانه پیکان با گل های ایسما، زکی‌پور، غفوری و مرتضی تبریزی حریف را تحقیر کرد تا به رقبا یادآوری کند در نیم فصل دوم هم استقلال حضور پررنگی خواهد داشت.

در ابتدای این بازی قرار نبود گادوین منشا حتی در لیست استقلال هم حضور داشته باشد اما او نه تنها در لیست بود بلکه برای آبی ها به بازی هم پرداخت. وینفرد شفر در پاسخ به این‌که به نظر می‌رسید بازی کردن منشا یک سورپرایز بود و با توجه به غیبتش در تمرینات چرا به او بازی داد، اظهار کرد: «خواستم شما را غافلگیر کنم! قبل از بازی با منشا صحبت کردم و از او پرسیدم به جز مهاجم مرکزی در چه پستی می‌تواند بازی کند که گفت هم راست و هم چپ بازی می‌کند. می‌خواستم او را آزمایش کنم و طبیعی بود شجاعیان را که تازه از مصدومیت برگشته است، از بازی خارج کنیم.»

او در ادامه افزود: «ما این فرصت را به منشا دادیم که او را آزمایش کنیم. نمی‌گویم که بدون ایراد بازی کرد و ایرادهایی هم داشته، اما فکر می‌کنم بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و اکنون هم هواداران او را پذیرفته‌اند و حالا یک مرد آبی است. امروز نه، اما شاید در نشست‌های خبری بعدی راجع‌به یکسری مسائل صحبت کنم.»

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر