2

اسماعیل هنیه:هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت

  • کد خبر : 27624
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵

پیروزی ما در کنار پیروزی انقلاب شکوهمند شما روزی دست در دست یکدیگر خواهند گذاشت و مقاومت فلسطین و انقلاب ایران در کنار یکدیگر خواهند بود.

اسماعیل هنیه گفت: از میدان آزادی اعلام می‌کنم که هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت.

اسماعیل هنیه که به همراه رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور برای حضور در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته بود، با اشاره به جنگ ۲۲ روزه رژیم‌ صهیونیستی علیه غزه ضمن تبریک آغاز سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این نبرد سنگین و ظالمانه که در همه ابعاد علیه فلسطین انجام می‌شد هدف اصلی آنها این بود که برخی از اهداف سیاسی خود را تحقق بخشند و اراده مردم غزه را در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه آنها به دنبال در هم شکستن مقاومت مردم غزه بودند، خاطرنشان کرد: ما همواره به نمایندگی از مردم فلسطین، ‌امت عرب و امت اسلامی و به نام همه آزادگان اعلام می‌کنیم که هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت.

اسماعیل هنیه افزود: محاصره علیه غزه و تحمیل جنگ ۲۲ روزه از سوی اسراییل(رژیم‌ صهیونیستی) به این خاطر بود که بتوانند یک سرباز خود را باز پس بگیرند اما خوشبختانه سرنوشت آنان شکست بود و نتوانستند سرباز خود را پس بگیرند مگر به بهای آزاد شدن ۵۴۷ فلسطینی.

وی خطاب به مردم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته بودند، گفت: برادران و خواهران امروز من از غزه تحت محاصره و غزه معطر به خون شهیدان به اینجا آمده‌ام تا بگویم که به یاری خداوند غزه به وسیله امت مسلمان و به وسیله شما همچنان عزیز و مقاوم خواهد ماند. پیروزی ما در کنار پیروزی انقلاب شکوهمند شما روزی دست در دست یکدیگر خواهند گذاشت و مقاومت فلسطین و انقلاب ایران در کنار یکدیگر خواهند بود.

وی با اشاره به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ‌امروز در حالی پیروزی انقلاب اسلامی را دوباره جشن می‌گیریم که همزمان سالگرد پیروزی برای بیداری اسلامی را در کشورهای عربی شاهدیم. از زمان انقلاب تا مقاومت فلسطین و تا بهار کشورهای عربی همواره پیامی به گوش می‌رسد که اسلام دامن خود را برای همه فرزندان اسلامی خود گشوده است تا براساس مبانی اسلامی نهضت خود را تحقق بخشد. این پیام تاکید می‌کند که زمانه ، زمانه ملت‌هاست و انقلاب اسلامی ایران مقاومت فلسطین و قیام‌های کشورهای عربی نیز همواره بر این نکته تاکید دارند که زمان پیروزی اراده ملت‌ها فرا رسیده است و هیچ کس نمی‌تواند این اراده را در هم بشکند.

وی تصریح کرد: این پیام تاکید می‌کند که مقاومت و جهاد و مبارزه تنها گزینه‌ استراتژیک و تنها راه آزادی قدس و مسجد الاقصی به اذن خدا است.

وی خاطرنشان کرد: برادران و خواهران من امروز به شما از سوی مردم فلسطین اطمینان می دهم که مقاومت در فلسطین نیرومند و شکست‌ناپذیر است و سرانجام پیروز خواهد شد و مردم فلسطین آزاد خواهند گشت و شما در آزادی آنان و در ساختن آینده روشن برای مردم فلسطین شریک و سهیم هستید.

وی در پایان گفت: امروز توجه همه فرزندان امت اسلامی به قدس است که انشاءالله آزاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر