1

اوباما مطلع بود اما ترورها را موساد و منافقین انجام دادند!

  • کد خبر : 27649
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵

دولت اوباما از این ترورها مطلع بود ولی نقشی در آن ندارد

چند مقام آمریکایی ضمن سلب اتهام از واشنگتن، مسئولیت ترور دانشمندان ایرانی را به گردن موساد و گروهک تروریستی منافقین انداختند.
شبکه ان بی سی از قول دو مقام ارشد آمریکایی، نقش موساد و تروریست های گروهک منافقین در ترور دانشمندان هسته ای ایران را تایید کرد و از قول یکی از آنها گفت «حدس شما دراین باره درست است». یکی از همین مقام ها نیز تصریح کرد: دولت اوباما از این ترورها مطلع بود ولی نقشی در آن ندارد.
یک مقام آمریکایی که خواستار عدم افشای نام خود شده، به ان بی سی می گوید: ترور دانشمندان هسته ای ایران توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق ]منافقین [ و با حمایت مالی، آموزشی و نظامی سرویس جاسوسی اسرائیل انجام شده است.
یک سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه مذکور، از اظهارنظر درباره اظهارات مقامات آمریکایی خودداری کرد اما اوزی ربای، دبیر مرکز موشه دایان در دانشگاه تل آویو راجع به همکاری گروهک منافقین با اسرائیل برای به اجرا درآوردن این ترورها گفت: این کار هم ممکن است و هم در گذشته رخ داده است.
از سوی دیگر، رونن برگمن، تحلیلگر صهیونیست دراین باره به ان بی سی گفت: این ترورها با هدف حذف دانشمندان هسته ای ایران و از بین بردن اطلاعات آنان و ایجاد رعب صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27649

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر