4

دختران ورزشکار خراسان رضوی به کرواسی اعزام می‌شوند/ حضور ۵۰۰ ورزشکار دانش‌آموز استان در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 277368
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اردیبهشت امسال تیم دو و میدانی دانش‌آموزی دختران ما که در مسابقات کشوری حائز رتبه اول شدند، جهت شرکت در مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی دنیا به کرواسی خواهند رفت. 

لید :معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی خبر داد :در مجموع مسابقات دانش‌آموزی کشوری دانش آموزان خراسان رضوی در دسته پسران مقام اول و در دسته دختران مقام دوم را کسب کردند.

دختران ورزشکار خراسان رضوی به کرواسی اعزام می‌شوند/ حضور 500 ورزشکار دانش‌آموز استان در مسابقات کشوری

به گزارش افق آنلاین، امروز در مراسمی که در سالن ورزشی حمیدی شهید فیاض‌بخش برگزار شد از ۱۱۰۰ نفر از افتخار آفرینان ورزشی آموزش‌و‌پرورش منطقه تبادکان با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان ، معلمان و مسؤولان استانی تجلیل به عمل آمد .

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: در سال گذشته ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند که از این تعداد  ۵۰۰نفر از دانش‌آموزان برگزیده ما در قالب تیم‌های مختلف برای مسابقات استانی و کشوری اعزام شدند.

صفدر سلطانی افزود: در مجموع دانش‌آموزان پسر ما در انواع رشته‌های توپی و غیرتوپی مقام اول کشوری و دختران مقام دوم کشوری را توانستند کسب کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اردیبهشت امسال تیم دو و میدانی دانش‌آموزی دختران ما که در مسابقات کشوری حائز رتبه اول شدند، جهت شرکت در مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی دنیا به کرواسی خواهند رفت.

سلطانی در پایان به کمبود فضاهای ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی ما با وجود ۵۰ سالن ورزشی برای این تعداد از جمعیت دانش‌آموزی ما بسیار پایین است از همین رو از خیرین گرامی و دولت محترم تقاضا می‌کنیم نسبت به ساخت فضاهای ورزشی بیشتر اهتمام ورزند.

تجلیل از ۱۱۰۰ دانش‌آموز ورزشکار منطقه تبادکان 

در ادامه این مراسم  رئیس آموزش‌و‌پرورش منطقه تبادکان به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی منطقه تبادکان و ارج نهادن به سنت قدردانی بود.

علی سعیدی ادامه داد: امروز از ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان دعوت کرده‌ایم تا از دانش‌آموزان مدال‌آور و قهرمانان تجلیل به‌عمل آوریم.

وی درباره هدف بعدی از برگزاری این مراسم گفت: ما نیازمند آن هستیم که در سطح مدارس هیجانات شادمانه اجتماعی را گسترش دهیم و ساختارمند کنیم.

سعیدی تاکید کرد: هیجانات مربوط به غم و غصه به برکت انواع آیین‌های مختلف مذهبی ما مانند ماه محرم و صفر به خوبی تامین می‌شود اما مشکل و کمبودی که ما داریم مهندسی نشاط جمعی و پرداختن به هیجانات شاد است .

وی تصریح کرد :ما در ساختار اجتماعی خود برنامه‌ای نداریم که به وسیله آن به دانش‌آموز و فرزند خود بگوییم می‌شود شاد بود و در عین حال ساختارها را هم رعایت کرد؛ وقتی ما این ساختار را برای بروز و ظهور مثبت شادی و هیجان نداشته باشیم نتیجه اتفاقات ناخوشایندی می‌شود که در سیزده‌بدر و چهارشنبه‌سوری هر ساله شاهدش هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=277368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر