2

سعیدی: ایستادگی امروز برابر دشمن، اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است

  • کد خبر : 115364
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دیروز ایستادگی مردم ایران برابر دشمن اعتقادی و مبنایی بود؛ امروز این ایستادگی اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‏ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه شاهرود و میامی و گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم و نیز گردان‏های امام حسین(ع) در حسینیه ولی‏عصر(عج) گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم شاهرود، در سخنانی با تبریک ولادت با سعادت پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به پاسداران اظهار داشت: باید از پاسداری‏مان خوب پاسداری کنیم؛ چرا که این لباس و مقام و جایگاه در اختیار هر فردی قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: با توجه به این نکته، پاسداری الزاماتی را می‌طلبد و باید دانست که کار نیکو از هر فردی سزاور است ولی از پاسداران سزاوارتر و کار قبیح از همه زشت بوده اما از پاسداران زشت‌تر است.

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای حفظ مقام و شأن پاسداری، باید سه اصل را مورد توجه قرار دهیم که شامل شرع، عُرف و قیودی که سازمان در نظر می‌گیرد، می‏شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، نکته دیگر حفظ سرمایه ۳۰ ساله پاسداری است که باید ادامه‏دار باشد و نباید منحصر به زمان خدمت افراد باشد و باید فراتر از این‏ها نگریست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه تلاش ما باید برقراری حاکمیت دینی باشد، اظهار کرد: نکته مهم‏تر این است که همه تلاش‌های ما برقراری حاکمیت دینی باشد؛ چرا که ما در خط مقدم حفظ ارزش‏های اسلام و انقلاب هستیم.

وی تأکید کرد: اگر دیروز ایستادگی برابر دشمن اعتقادی و مبنایی بود، امروز این ایستادگی اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است.

نماینده ولی‏ فقیه در سپاه افزود: اگر در گذشته، دفاع ما از انقلاب اسلامی محدود به مرزها بود؛ امروز مرز جنگ ما به وسعت جهان اسلام است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: مسئولان باید دین‏دار و دین‏مدار باشند و همه تلاش آنها باید برقراری حاکمیت دینی در جامعه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر