به گزارش افق آنلاین ، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی‌ها در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

استقلال کار را تهاجمی آغاز کرد و کار ترکیبی آبی‌ها در دقیقه سوم می‌توانست خطرساز باشد ولی مدافعان العین توپ را دفع کردند. ارسال توپ برای منشا در دقیقه هشتم با ضربه سر منشا همراه بود ولی توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد. از دقیقه چهارده به بعد تیم العین کمی به جلو آمد و در بعضی صحنه‌ها خطرناک ظاهر شد اما با این‌حال آن‌ها نتوانسته‌اند فرصت گلزنی جدی‌ای به دست بیاورند.

در دقیقه ۱۹ بازی فرشید باقری به دلیل خطا بر روی بازیکن حریف از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد.  فرصت عالی برای استقلال در دقیقه ۲۴ و در حالی که به نظر می رسید روی منتظری خطای پنالتی رخ داده، توپ مقابل باقری قرار گرفت و شوت او را بازیکن العین از منطقه خطر دور کرد.

شوت سنگین معروف بازیکن العین در دقیقه ۲۸ به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. فرصت عالی برای استقلال و باقری در دقیقه ۲۹ ولی این بازیکن تعادلش را از دست داد و نتوانست ضربه آخر را محکم بزند. فرصت دیگربرای استقلال روی کرنر بدست آمد و روی شوت ایسما در دقیقه ۳۱ ولی ضربه سر ایسما به تیرک دروازه العین برخورد کرد.

بازهم فرصت عالی برای استقلال و پاتوسی در دقیقه ۱+۴۵ ولی این فرصت هم از دست رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم السد بازی را هجومی آغاز کرد اما دفاع مستحکم استقلال مانع گلزنی شدند. ضربه فنی بازیکن العین را رحمتی با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.  اسماعیلی در دقیقه ۵۲ که بعد از جا گذاشتن  دو مدافع العین، شوت زد ولی توپ به کرنر رفت. ارسال این کرنر در دقیقه ۵۳ را با ضربه سر باقری همراه شد و دروازه العین باز شد.

ارسال این کرنر در دقیقه ۵۳ را با ضربه سر باقری همراه شد و دروازه العین باز شد. منشا در دقیقه ۶۶ ولی تعلل او باعث شد این فرصت از دست برود و در نهایت شوت ایسما راهی اوت شد. فرصت مناسب گلزنی برای اسماعیلی ولی شوت او در دقیقه ۷۰ راهی اوت شد. طارق همام در دقیقه ۷۲ به جای منشا وارد زمین شد.

شوت دیدنی طارق در دقیقه ۷۶ را دروازه بان العین با واکنشی دیدنی دفع کرد. وریا غفوری به دلیل مصدومیت از دقیقه ۷۸ از زمین خارج شد. تعویض دوم برای استقلال، دانشگر  در دقیقه ۷۹ به جای وریا غفوری وارد زمین شد. تعویض سوم برای استقلال اسماعیلی جایش را به محسن کریمی داد.

بازهم درخشش دروازه‌بان العین مانع از گلزنی استقلال شد. این بار شوت محسن کریمی را دروازه‌بان العین دفع کرد. ارسال یک ضربه ایستگاهی برای العین در یک رفت و برگشت مقابل بازیکن این تیم قرار گرفت و شوت شیوتانی وارد دروازه استقلال شد. فرصت خوب برای پاتوسی در دقیقه ۸۷ ولی ضربه پاتوسی از مقابل دروازه حریف راهی اوت شد.

فرصت خوب برای استقلال ولی خروج خالد عیسی مانع از گلزنی آبی‌ها شد. داور این دیدار ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. فشار استقلال پایانی نداشت و فرشید باقری در دقایق پایانی گل برای آبی‌ها به ثمر رساند اما داور آفساید اعلام کرد تا این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.