1

گاهی انتخاب اصلح از میان چهره‌های توانمند و حائز شرایط مشکل است

  • کد خبر : 28149
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۹:۳۳

حضور در عرصه رقابت انتخاباتی و کاندیداتوری برای افرادی که ویژگی‌ها و توان‌مندی‌های نمایندگی مردم در مجلس را دارند، وظیفه ملی و شرعی محسوب می‌شود.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد در ارتباط با انتخابات آتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور در عرصه رقابت انتخاباتی و کاندیداتوری برای افرادی که ویژگی‌ها و توان‌مندی‌های نمایندگی مردم در مجلس را دارند، وظیفه ملی و شرعی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که حائز شرایط و ویژگی‌های نمایندگی مردم برای قانون‌گذاری و نظارت در مجلس شورای اسلامی هستند، دارای مسئولیت الهی برای به انجام رساندن این وظیفه ملی هستند و ورود به جریان رقابت انتخاباتی و در نهایت مجلس، باید از این نگاه نشأت بگیرد.

وی افزود: در کنار این مسئولیت، ملت ایران نیز وظیفه دارند در  ارتباط با نامزدهای انتخاباتی تحقیق کرده و براساس تحقیقات و شناخت به دست آمده دز این زمینه نماینده مورد وثوق و اصلح را از دیدگاه خود انتخاب کنند.

قاضی‌زاده عنصر تبلیغات را در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام حضور کاندیداها عنوان کرد و اظهار داشت: اگر نامزدهای انتخاباتی با چنین نگاهی وارد عرصه رقابت شوند، رأی‌آوری به منزله یک مسؤلیت بزرگ الهی است و رأی نیاوردن در انتخابات و برداشته شدن چنین مسؤلیت سنگینی رحمت الهی محسوب می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لیست هفت نفره جبهه متحد اصولگرایان مشهد اظهار داشت: گاهی انتخاب اصلح از میان چهره‌های توانمند و حائز شرایط مشکل است و جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسیده است که این هفت نفر شرایط و ویژگی‌های مدنظر این جبهه را برای نمایندگی مردم دارا هستند.

قاضی‌زاده در ارتباط با طرح تهدید حمله به ایران از جانب اسرائیل اظهار داشت: اسرائیل کم‌جرأت‌تر و ترسوتر از اجرای ذره‌ای از تهدیداتش علیه جمهوری اسلامی ایران است و هیمنه استکبار همواره از میزان توانایی‌ها و ادعایش بزرگ‌تر است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که تهدید اخیر اسرائیل نیز مانند تهدیدات قبلی ادعایی بیش نیست و تنها جنبه کلامی دارد، گفت: دنیا می‌داند که کوچک‌ترین تهدید و خطری علیه جمهوری اسلامی ایران با سیلاب حملات و اعتراضات کوبنده مسلمانان جهان رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که اسرائیل قصد نابودی آنی خود را داشته باشد با طرح جدی حمله به ایران و اقدام در راستای اجرایی کردن تصمیم خود، نابودی‌ زودهنگام و سریع‌الوقوع خود را رقم می‌زند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر