2

توطئه در تبریز؛ پای استقلال به پرونده حاشیه‌ساز محسن فروزان باز شد

  • کد خبر : 281645
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

حاشیه‌های محسن فروزان و تراکتورسازی تبریز پایان ندارد و اکنون ابعاد جدیدی از این جنجال‌ها از سوی دروازه‌بان تراکتور باز شده است.

محسن فروزان
حاشیه‌های محسن فروزان و تراکتورسازی تبریز پایان ندارد و اکنون ابعاد جدیدی از این جنجال‌ها از سوی دروازه‌بان تراکتور باز شده است.

بعد از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز و دریافت ۳ گل از سوی تبریزی‌ها و همچنین اشتباهات فاحش محسن فروزان در این دیدار حاشیه‌هایی عجسب گریبان‌گیر تیم پرطرفدار تبریزی و دروازه‌بان این تیم شد که حتی منجر به اخراج فروزان از تراکتور گردید.

 

اما اکنون و بعد از گذشت تقریباً ۲هفته از این اتفاقات ابعاد جدیدی از سوی دروازه‌بان حاشیه‌ساز تبریزی‌ها از این اتفاقات باز شده است. فروزان پای استقلال را هم به ماجرا باز کرد و عنوان داشت که تمام این اتفاقات یک سناریوی از پیش تعیین شده بوده است و در ابتدا قرار بود در دیدار با استقلال این چنین حاشیه‌هایی را برای او ایجاد کنند.

 

بر کسی پوشیده نیست که محسن فروزان یک استقلالی متعصب است و همواره علاقۀ خود را به لباس آبی نشان داده که همین امر نیز جنجال‌های فراوانی را در تبریز برای او ایجاد کرد. حال با این صحبت‌ها از سوی فروزان باید دید که واکنش تبریزی‌ها و همچنین باشگاه استقلال چه خواهد بود و چه عکس‌العمل از دو طرف نسبت به فروزان نشان داده می‌شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=281645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر