3

هفته آینده مجلس درباره نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد

  • کد خبر : 282977
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

در این جلسه یک سری موضوعات محرمانه در صحن مجلس مطرح شد و همچنین مباحثی در مورد موضوعات منطقه‌ای و تحولات امنیتی منطقه صورت گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده مجلس درباره نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد.

به گزارش افق آنلاین ، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز، گفت: در این جلسه یک سری موضوعات محرمانه در صحن مجلس مطرح شد و همچنین مباحثی در مورد موضوعات منطقه‌ای و تحولات امنیتی منطقه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره موضوعات اقتصادی هم مباحثی مطرح شد، افزود: در این جلسه درباره بحث ۱۴ میلیارد دلاری که مجلس برای کالاهای اساسی تخصیص داده است، مسائلی مطرح شد که متأسفانه در این زمینه نارضایتی‌هایی وجود دارد و قرار شد که کمیسیون برنامه و بودجه این هفته با مسئولان دولت جلسه‌ای را برگزار کنند و این موضوع تعیین تکلیف شود و یا آنکه روش‌هایی را اتخاذ کنند تا این ۱۴ میلیارد دلار راحت تر به دست مردم برسد که راه‌های متعددی چون اعطای کالابرگ الکترونیکی و یا آنکه تخصیص آن به صورت نقدی و غیرنقدی وجود دارد که این موضوعات باید در کمیسیون پخته شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است هفته آینده یک جلسه ۴ ساعته برای بررسی این موضوع برگزار شود و همچنین تحولات منطقه هم در آن جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=282977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر