1

کلیات طرح تبدیل وضعیت مشروط شاغلان دستگاه های دولتی تصویب شد

  • کد خبر : 288945
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون‌های ادواری خبر داد.

کلیات طرح تبدیل وضعیت مشروط شاغلان دستگاه های دولتی تصویب شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون‌های ادواری خبر داد.

افق آنلاین ، احمد بیگدلی نماینده خدابنده در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در این نشست طرح تبدیل و ضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی که دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری هستند در قالب ماده واحده مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی تصویب این طرح دولت موظف است کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول به کار هستند و در آزمون‌های ادواری سال‌های ۸۱ تا ۹۶ شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز هستند در صورت پست سازمانیبلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم و قرارداد تبدیل وضعیت کند.

وی ادامه داد: در این نشست کلیات این طرح به تصویب رسید و جزئیات آن برای بررسی به کارگروهی که بدین منظور تشکیل شده، ارجاع داده شد.

بیگدلی اظهار داشت: بررسی طرح استفساریه جز ۴ بند ب تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تأمین اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که مقرر می‌داند از تاریخ تصویب این قانون برای مشمولان این تبصره ۴ درصد به نرخ قانون بیمه مقرر افزوده خواهد شد و در صورت تقاضای این مشمولان به صورت اقساطی توسط کارفرمایان پرداخت خواهد شد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=288945

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر