2

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد

  • کد خبر : 291032
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

با قدردانی از زحمات خسرو رزمجویی، مراد صارمی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد.

با قدردانی از زحمات خسرو رزمجویی، مراد صارمی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد

به گزارش افق انلاین ، ظهر امروز طی آیینی که با حضور معاون هماهنگ کننده و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس، امام‌جمعه اقلید، نماینده، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و مردم در سالن امام رضا (ع)، با قدردانی از زحمات خسرو رزمجویی، مراد صارمی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

در ابتدای این آیین حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی، امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای است که به‌سادگی به دست نمی‌آید، گفت: کسانی که لباس امنیت بر تن دارند، در راستای تأمین این امر مهم، از امنیت خود می‌گذرند و با تلاش خود آن را در جامعه نهادینه می‌کنند ازاین‌رو باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم

سپس نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: عزت یک ملت در گرو استقلال هر کشور و حفظ استقلال آن کشور در گروی وجود نیروی مسلح به‌روز، به لحظه، متخصص و متعهد است.

سید حسین افضلی بیان کرد: شرایط فعلی کشور ما در دنیا ازنظر استقلال، بی‌نظیر بوده و هیچ‌گاه و در طول تاریخ این‌چنین نبود، به‌گونه‌ای که در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را داشتیم.

وی به برخی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف نظامی و انتظامی و…اشاره کرد و گفت: دنیا در برخورد با این پیشرفت‌ها به روزمرگی افتاد

در ادامه فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان اقلید اظهار داشت: از بیان عملکرد خودداری می‌کنم چراکه اگر خدمتی انجام شد نتیجه تلاش همکارانم در مجموعه و در راستای خدمت به مردم و انجام‌وظیفه بود.

خسرو رزمجویی با تقدیر از خیرین تأمین امنیت عنوان داشت: فرسودگی اماکن انتظامی شهرستان برای خدمت‌رسانی مناسب نبودن آن‌ها ازجمله مسائلی بود که با آن روبرو بودیم که طی این مدت خوشایند سازی و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد که موجب رضایت مردم و نیز انگیزه خدمت بیشتر همکاران شد.

تجهیز و نوسازی ناوگان خودرویی، تکمیل تمام اماکن انتظامی شهرستان به سیستم پایش تصویری، کم کردن فاصله با مردم و تلاش موفق در این راستا، افزایش میزان مشارکت مردمی و ارتقای امنیت، تلاش در تحقق اثرگذاری و رضایت‌مندی مردم در مأموریت‌ها از دیگر مسائلی بود که سرهنگ رزمجویی به آن‌ها اشاره کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: امنیت محصولی چندوجهی است که حاصل مشارکت و همکاری و همراهی تمام نهادهای و مردم است و باید با مشخص کردن سهم مشخص آن‌ها به دنبال امنیت پایدارتر بود.

در این نشست با قدردانی از زحمات خسرو رزمجویی، مراد صارمی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=291032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر