1

جوابیه دانشگاه علامه طباطبایی به یک خبر/ صلاحیت عمومی استاد اخراجی به تأیید نرسیده است!

  • کد خبر : 293580
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به یک خبر نوشت: صلاحیت عمومی یک استاد به دلیل برخی تخلفات به تایید مراجع مزبور نرسیده است از سوی دیگر دانشگاه، اختیار قانونی برای تداوم کار ایشان به دلیل عدم صلاحیت را ندارد.

به گزارش افق ، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی جوابیه‌ای را درباره نامه اخیر دانشجویان این دانشگاه درباره حواشی این دانشگاه صادر کرد.

در متن این نامه آمده است: در پی درج مطلبی با عنوان «انتقاد دانشجویان دانشگاه علامه از برخوردها با اساتید انقلابی» در پایگاه اطلاع‌رسانی آن خبرگزاری در مورخ ۹/۶/۱۳۹۸ خواهشمند است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات و ماده یک اصلاحیه آن، پاسخ روابط عمومی دانشگاه در این خصوص در آن خبرگزاری محترم منعکس شود. از حسن توجه جنابعالی سپاسگزار است.

متن پاسخ:

در پاسخ به نامه سرگشاده منسوب به جمعی از دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی که با استفاده از ادبیاتی نظیر «حملات گاز انبری»، «تهمت و تقلب» و… نوشته شده و در مورد آنچه پیرامون یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات مطرح شده است این نکات قابل طرح هستند: «دانشکده و دانشگاه، کلیه اقدامات را برای تبدیل وضعیت و ارتقای ایشان انجام داده‌اند. همه استادان برای تبدیل وضعیت و ارتقاء نیازمند تأیید صلاحیت‌های عمومی از سوی مراجع ذی‌صلاح هستند و صلاحیت عمومی ایشان به دلیل برخی تخلفات به تأیید مراجع مزبور نرسیده است. از سوی دیگر دانشگاه، اختیار قانونی برای تداوم کار ایشان به دلیل عدم صلاحیت را ندارد. قابل ذکر است که به دلیل حفظ حرمت افراد از بردن نام ایشان و جزئیات تخلفات خودداری می شود». روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293580

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر