3

قریب به ۱۰۰ درصد بیماران حادثه لردگان با نظام دارویی فعلی بهبود پیدا می‌کنند

  • کد خبر : 297226
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حادثه لردگان گفت: تیم ۳ نفره این کمیسیون از نزدیک وضعیت را ملاحظه کرده و قرار است گزارشی را ارائه کنند ضمن اینکه با درمان‌‌ها و نظام دارویی فعلی، قریب به ۱۰۰ درصد بیماران بهبود پیدا خواهند کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حادثه لردگان گفت: تیم ۳ نفره این کمیسیون از نزدیک وضعیت را ملاحظه کرده و قرار است گزارشی را ارائه کنند ضمن اینکه با درمان‌‌ها و نظام دارویی فعلی، قریب به ۱۰۰ درصد بیماران بهبود پیدا خواهند کرد.

قریب به 100 درصد بیماران حادثه لردگان با نظام دارویی فعلی بهبود پیدا می‌کنند

افق انلاین ، همایون هاشمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی این کمیسیون از حادثه لردگان گفت:‌ تیمی از این کمیسیون پس از دستور علی لاریجانی در روزهای گذشته به لردگان رفته و از نزدیک مسائل و اتفاقات و مشکلات روستای چنار محمودی را ملاحظه کرد و قرار است گزارشی را به این کمیسیون ارائه دهد.

وی افزود: همایون یوسفی، بشیر خالقی و محمدحسین قربانی به نیابت از کمیسیون بهداشت آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان لردگان را از نزدیک مشاهده کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور سعید نمکی در کمیسیون بهداشت برگزار شده و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی حادثه‌ دیدگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حادثه‌دیدگان لردگان شرایط مناسب درمانی فراهم شده و تلاش کنیم مداخلات اجتماعی و بهداشتی لازم صورت گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: نمکی وزیر بهداشت در مجلس به صراحت اعلام کرد که شناسایی این افراد انجام شده و مراقبت‌های لازم و مباحث اجتماعی و روانی و درمانی ویژه این افراد انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کمیسیون بهداشت به نمکی تأکید کرد که باید سازمان‌های حمایتی نیز اقدامات لازم را درباره حادثه‌دیدگان انجام دهند.

هاشمی گفت: همه حادثه دیدگان روستای چنارمحمودی از خواهران و برادران همه ما محسوب می‌شوند و باید کمک حال آنها باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بروز اتفاقات اینچنینی در همه کشورها سابقه دارد و تنها مربوط به کشور ما نیست. این در حالی است که با درمان‌هایی حال حاضر در کشورمان و نظام دارویی ارتقای یافته دنیا، قریب به ۱۰۰ درصد این بیماری بهبود پیدا خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه پزشکان متخصص و داروهای لازم برای مقابله با ایدز در کشورمان فراهم است، گفت:‌ نظام بهداشتی و درمانی کشور تصمیم گرفته است که مداخلات بهداشتی و اجتماعی لازم در این باره صورت بگیرد و همه مسئولان متفق‌القول  برای خدمات‌رسانی به این افراد پشت‌کار لازم را دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اظهارنظرهای حاشیه‌ای درباره این حادثه می‌تواند به این قضیه اسیب برساند لذا وظیفه اصلی مداخلات درمانی و حمایت‌‌های اجتماعی در خصوص حادثه دیدگان این موضوع است.

هاشمی در پایان گفت: ایدز اتفاقی اجتماعی است و نباید به فرد یا افرادی در این باره انگ بزنیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=297226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر