3

دستگاه‌های نظارتی به موضوع اظهارات خلاف واقع جهانگیری ورود کنند

  • کد خبر : 298088
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

نماینده تبریز در مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع اظهارنظر خلاف واقع معاون اول رئیس‌جمهور درباره نظر رهبر انقلاب در مورد لوایح FATF ورود و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

نماینده تبریز در مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع اظهارنظر خلاف واقع معاون اول رئیس‌جمهور درباره نظر رهبر انقلاب در مورد لوایح FATF ورود و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

دستگاه‌های نظارتی به موضوع اظهارات خلاف واقع جهانگیری ورود کنند

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهار نظر معاون اول رئیس جمهور درباره پذیرش لوایح مربوط به FATF از سوی مقام معظم رهبری گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دستگاه‌های نظارتی باید به موضوع اظهارنظر و نقل قول خلاف واقع اسحاق جهانگیری از رهبر معظم انقلاب ورود پیدا کرده و نتیجه بررسی را به مردم اعلام کنند.

وی افزود: عدم نظارت و رسیدگی به این قبیل موضوعات باعث شده تا امروز برخی از افراد اظهارنظر شخصی خود را به رهبری و نظام نسبت دهند و این گونه القا کنند که موضع شخصی آنها موضع رهبر انقلاب و مجموعه نظام است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبر معظم انقلاب بارها موضع خود را درباره لوایح FATF به صورت آشکارا اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که ما نباید آنچه که دستپخت غربی‌ها است را استفاده کنیم و ما خودمان باید قوانین مرتبط با این موضوعات را تصویب و به آن عمل کنیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که دولت اکثر مواد مربوط به لایحه CFT را اجرا کرده و می‌کند و تنها دو ماده از آن مانده که اجرا نشده و اگر این دو ماه تصویب و اجرایی شود، عملاً ما خودمان به دستمان دستبند زده‌ایم و این کار خود یک نوع خودتحریمی است؛ چراکه به غربی‌ها این اختیار را داده‌ایم تا در جریان جزئیات مبادلات مالی ما قرار گیرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما به دلیل تحریم‌هایی که در حوزه بانکی مواجه هستیم، ارز را به صورت چمدانی وارد کشور می‌کنیم و وقتی CFT اجرایی شود باید جزئیات و راه‌های ورود این ارزها به کشور را در اختیار آنها قرار دهیم که این همان بستن راه‌های مربوط به دور زدن تحریم‌هاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر