1

محصولات ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان

  • کد خبر : 29865
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای توسعه و حفظ بازار های بین المللی خود در نمایشگاه اختصاصی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان حضور یافت

نمایشگاه دستاورد جمهوری اسلامی ایران از روز بیست یکم تا بیست و سوم فوریه (۲-۴ اسفند) در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شد و ۵۰ شرکت صنعتی از ایران در این نمایشگاه حضور یافتند.

گروه صنعتی ایران خودرو برای حضور پر قدرت خود چهار محصول از جمله سورن، ۲۰۶ تبپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۶ و ۲۰۷ آی را در غرفه ای به مساحت ۱۴۰ متر مربع به نمایش گذاشت.

ترکمنستان به دلیل همجواری و داشتن مرز مشترک به عنوان یکی از بازارهای مهم صادراتی ایران خودرو محسوب می شود و حضور در این نمایشگاه می تواند جایگاه این شرکت را تثبیت کند.

سابقه حضور ایران خودرو در بازار ترکمنستان ۱۵ سال است و این سابقه به عنوان برگ برنده‏ای برای فعالیت‏های آتی صنعت خودرو سازی ایران محسوب می شود. همچنین روابط سیاسی خوب موجود بین دو کشور تاثیر بسیاری در گسترش فعالیت های ایران خودرو در این کشور خواهد داشت.

استقبال تاجران و شرکت های ترکمنی از این نمایشگاه بسیار زیاد بوده است. به همبن دلیل حضور ایران خودرو در این نمایشگاه باعث آشنایی بیشتر تجار و بازرگانان این کشور با شرکت ایران خودرو و محصولات آن خواهد شد.

تاکنون استقبال خوبی از محصولات ایران خودرو در ترکمنستان شده است و حضور این شرکت در نمایشگاه عشق آباد علاوه بر آشنایی بیشتر تجار و بازرگانان این کشور با شرکت ایران خودرو، زمینه فعالیت گسترده تر آن را در ترکمنستان فراهم خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر