2

مومنی: قطعا سوپرلیگ کاراته به سال آینده کشیده خواهد شد/ تبانی تیم‌ها محرز شود، برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 298700
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۵۸

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان برای کسب سهمیه المپیک، قطعا سوپر لیگ کاراته به سال آینده کشیده خواهد شد.

مومنی: قطعا سوپرلیگ کاراته به سال آینده کشیده خواهد شد/ تبانی تیم‌ها محرز شود، برخورد می‌کنیم

افق آنلاین ، وحید مومنی در خصوص آغاز سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: هفته نخست چهاردهمین دوره سوپرلیگ کاراته کشور روز چهارشنبه ۸ آبان ماه برگزار شد. قرار است مسابقات در پنج هفته و طی ۱۰ مرحله برگزار شود. تمام تلاش ما بر این است با کمک و مساعدت مسئولان مجموعه ورزشی شهید شیرودی مسابقات سوپر لیگ کاراته امسال را به صورت متمرکز در سالن افراسیابی برگزار شود.

وی تصریح کرد: به نسبت سال گذشته که مسابقات با حضور ۱۰ تیم برگزار شد، امسال شاهد حضور ۲ تیم بیشتر هستیم اکثر تیم‌های بسیار خوبی هستند. در هفته نخست شاهد رقابت جوانان جویای نام و ستاره‌ها بودیم  و امیدوارم شاهد لیگ پرباری باشیم.

رئیس سازمان لیگ کاراته کشور در پاسخ به این سوال که مالکیت مشترک برخی تیم‌ها باعث ایجاد حاشیه در هفته‌ها حساس لیگ نخواهد شد، گفت: ما امسال مسابقات را گروه‌بندی و قرعه‌کشی کردیم. طبیعتا اگر در مسیر قهرمانی تبانی تیم‌هایی که از افراد و مالکیت مشترک بهره‌ می‌برند محرز شود برخورد قانوبی با آنها صورت خواهد گرفت. در طی سال‌هایی که من مسئولیت داشتم تبانی ندیدم و تیم‌ها سرسختانه جنگیدند.

مومنی در خصوص حضور ملی‌پوشان در سوپر لیگ کاراته گفت: با تدبیری که اندیشیدیم هر تیم ۷ ملی‌پوش را بیشتر نمی‌تواند جذب کند و تنها در هفته نیز می‌تواند در کومیته از ۴ نفر آنها در ترکیب خود استفاده کند. ملی‌پوشان در لیگ حضور دارند و در چهار تیم مختلف پخش شده‌اند.

وی در خصوص زمان پایان سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: تلاش ما برگزاری مسابقات در ۵ هفته است تا چهره  قهرمان مشخص شود، البته با توجه به ترافیک برنامه‌های لیگ جهانی جهت کسب سهمیه المپیک لیگ به سال آینده کشیده خواهد شد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر