3

۸۲ سال رانندگی بدون گواهینامه+ تصویر

  • کد خبر : 29875
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳

من در سن ۱۸ سالگی با اتومبیل پدرم رانندگی را یاد گرفتم. اتومبیل پدرم از وضعیت خوبی برخوردار نبود

قطعا یکی از شرایط مورد نیاز برای رانندگی کردن داشتن گواهینامه است. البته افراد زیادی هستند که بدون داشتن گواهینامه رانندگی می کنند و خیلی زود به دلیل بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط پلیس متوقف می شوند. اما برای یک خانم لنگلیسی تبار قضیه کمی متفاوت است.

به گزارش گروه  به نقل از باشگاه خبرنگاران، ” سوزی دیکسون” زن انگلیسی که به زودی ۱۰۰ ساله می شود ، ۸۲ سال است که بدون گذراندن امتحان رانندگی ، در خیابان ها وجاده ها رانندگی می کند. این زن انگلیسی در سال ۱۹۳۰ ، بدون گذراندن دوره های مربوط به گرفتن گواهینامه ، مدرک مورد نیاز خود را خریده است. او از آن به بعد هر ۳ سال یک بار در آزمون های پزشکی مربوط به رانندگی شرکت کرده است و هر سال توانسته است با موفقیت در این آزمونها مجوز رانندگی خود را برای ۳ سال دیگر تمدید کند.

نکته جالب در مورد این بانوی انگلیسی این است که وی در تمام این مدت حتی یک بار تصادف نکرده و حتی یک بار هم جریمه نشده است. او در سالهای اخیر دیگر در طول شب رانندگی نمی کند و بیشتر در طول روز برای خرید کردن و یا ملاقات فرزندان و یا نوه هایش از اتومبیل استفاده می کند.

او خود در این باره این گونه توضیح می دهد: من در سن ۱۸ سالگی با اتومبیل پدرم رانندگی را یاد گرفتم. اتومبیل پدرم از وضعیت خوبی برخوردار نبود و من از همان ابتدا برای دنده عوض کردن هم مشکل داشتم. او در حال حاضر ۵ نوه و ۴ فرزند دارد. یکی از فرزندان او ، راجر در سال ۲۰۰۷ و در سن ۶۱ سالگی بر اثر یک حادثه در هنگام مسابقه اتومبیل رانی در کشور بلژیک کشته شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29875

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر