1

احمد شهید از آمریکا برای اتهام‌افکنی علیه ایران ماموریت دارد

  • کد خبر : 29908
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶

ادعاهای احمد شهید نوعی فرار به جلو برای سرپوش گذاشتن بر جنایات آمریکایی‌هاست.

علاءالدین بروجردی رئیس‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش اخیر احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر، گفت: از اولین روزی که آقای احمد شهید به عنوان گزارش‌گر سازمان ملل معرفی شد حدس می‌زدیم که ایشان مامور آمریکایی‌ها باشد اما بعد از ارائه چند گزارش از وی، به ماموریت او از سوی آمریکا اطمینان پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه تهیه گزارش‌های دروغ و اتهام افکنی علیه ایران ماموریت آمریکایی‌ها به احمد شهید است، افزود: احمد شهید برای تهیه گزارش و برای دریافت اطلاعات به جای تماس با مسئولان ایرانی با عناصر ضدانقلاب تماس می‌گیرد و در نحوه تنطیم گزارش نیز با آمریکایی‌ها هماهنگ است.

بروجردی با بیان اینکه ایران گزارش‌های احمد شهید را فاقد ارزش‌ قانونی و حقوقی می‌داند، تصریح کرد: محتوای گزارش‌های احمد شهید تکرار اظهارات عناصر ضدانقلاب است و به لحاظ از کمترین اعتبار برخوردار نیست.

رئیس‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا مظهر تروریزم دولتی در جهان است، به اظهارات وزیر دادگستری آمریکا درباره ترور مخالفان اشاره کرد و افزود: آمریکایی در حالی به ترور مخالفان افتخار می‌کنند که ایران را به حمایت از تروریزم متهم می‌کنند.

وی گفت: آمریکایی‌ها عاملان اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هستند و در عین حال از اینکه بگویند چنین دست به ترور می‌زنند ابایی ندارند. لذا ادعاهای احمد شهید نوعی فرار به جلو برای سرپوش گذاشتن بر جنایات آمریکایی‌هاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر